به گزارش پارس نیوز، 

در اولین جشن تولد آنلاین ایران، از پلاک هدیه بگیرید

شرکت پلاک، همزمان با تولد یک‌سالگی خود تمامی شهروندان تهرانی، کرجی، اصفهانی و شیرازی را به اولین جشن تولد آنلاین دعوت می‌کند. شرکت‌کنندگان در این جشن که از 10 شهریور آغاز و تا 19 شهریورماه 1397 ادامه دارد، از پلاک هدیه می‌گیرند. از اولین دقایق این جشن، هدایایی مانند بلیت سفر به کیش، پلاک طلا، هزاران تخفیف و صدها کالا هدیه از انواع لوازم دیجیتال و وسایل جانبی آن، وسایل منزل و آشپزخانه، لوازم شخصی برقی و .... به شرکت‌کنندگان اختصاص پیدا می‌کند.

در اولین جشن تولد آنلاین ایران، از پلاک هدیه بگیرید

جوایز ارزنده، سهم شرکت‌کنندگان فعال

در صورتی که کاربران و شرکت‌کنندگان، در این جشن تولد فعال باشند و دوستان بیشتری را به مراسم یک‌سالگی پلاک دعوت کنند، شانس بیشتری برای دریافت جوایز خواهند داشت.

یک سفر رویایی به کیش با یک همراه، سهم نفر اول این جشن خواهد بود. پلاک طلا، وسایل منزل و آشپزخانه، انواع لوازم دیجیتال و وسایل جانبی آن، لوازم شخصی برقی و .... فقط بخش کوچکی از هدایای جشن یک‌سالگی پلاک به شرکت‌کنندگان است.

دریافت خدمات همراه با تخفیف‌های باورنکردنی

کاربران پلاک نیز می‌توانند همراه با خدمات مورد درخواست‌شان، یک هدیه به مناسبت این جشن تولد دریافت کنند.

پلاک، برای قدردانی از حضور کاربرانی که در بازه زمانی 10 تا 19 شهریورماه، خدمات موردنظرشان را ثبت کنند کدهای تخفیف قابل توجهی ارائه می‌کند. کاربران پس از هر ثبت درخواست، می‌توانند در قرعه‌کشی کدهای تخفیف از بزرگترین برندها و شرکت‌های اینترنتی ایرانی شرکت کنند.

پلاک و خدمات آن

پلاک پلتفرمی آنلاین برای ارائه خدمات در محل است. تمامی کابران می‌توانند مواردی از قبیل نظافت منزل ، نظافت مشاعات، خشکشویی، کارواش سیار، سرویس خودرو، تعمیر وسایل منزل و موبایل، باربری، اسباب‌کشی را به صورت آنلاین سفارش دهند و در سریع‌ترین زمان ممکن، با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت خدمات دریافت کنند. کارآزموده‌ترین نیروهای حوزه‌های خدمات که با دوره‌های آموزشی مختلف توسط پلاک آماده و انتخاب شده‌اند، در این پلتفرم گردهم آمده‌اند تا باکیفیت‌ترین خدمات را به مشتری ارائه دهند.

جدیدترین سرویس پلاک، آزمایش آنلاین است که با تیمی متخصص و حرفه‌ای سریع‌ترین خدمات را به درخواست‌کنندگان ارائه می‌دهد.

شهرهای تهران، کرج، اصفهان و شیراز تحت پوشش خدمات پلاک هستند و شهرهای بزرگ دیگر، به‌زودی به این پلتفرم اضافه خواهند شد.