به گزارش پارس نیوز، 

حمید ورناصری مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره آخرین وضعیت توزیع گوشت قرمز و مرغ در ایام محرم، اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، نیاز هئیت های عزاداری در ایام محرم با قیمت مصوب تامین و به تمامی استان ها ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در تامین گوشت مرغ و قرمز در ایام محرم نداریم، افزود: با توجه به ذخیره سازی مناسب گوشت مرغ و گوساله منجمد مازاد بر نیاز  کشور، جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

ورناصری با اشاره به اینکه تمامی گوشت مرغ مورد نیاز از محل تولید داخل تامین شده است، بیان کرد: در مقاطعی که قیمت مرغ با روند کاهشی در بازار روبرو بود، به منظور حمایت از مرغداران اقدام به خرید و ذخیره سازی محصول کردیم.بنابراین مشکلی در تامین گوشت مرغ نداریم.


بیشتر بخوانید: تامین گوشت هیئت‌های مذهبی در محرم با قیمت تنظیم بازار


این مقام مسئول از خرید و ذخیره سازی مناسب گوشت گوساله منجمد توسط بخش دولتی و خصوصی خبر داد و گفت: ذخایر بسیار خوبی در این زمینه تدارک دیده شده که با این وجود نیاز بازار به صورت کامل تامین خواهد شد.

به گفته وی واردات گوشت گرم گوسفندی به صورت روزانه در حال انجام است و همواره از طریق فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار  با نرخ مصوب در اختیار مردم قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در پایان با بیان اینکه برای ایام محرم هیچ گونه افزایش قیمتی در کالاهای تنظیم بازار نخواهیم داشت، تصریح کرد: در ایام محرم هر کیلو گوشت گوساله منجمد با نرخ 29 هزار، گوشت گرم گوسفندی مخلوط 37 هزار و 500 و مرغ منجمد 6 هزار و 750 تومان توزیع می شود.

انتهای پیام/