به گزارش پارس محمد فیضی در گفت وگو با ایسنا، درباره عملکرد سامانه" سامد" (سامانه ارتباط مردم و دولت) گفت: از زمانی که مدت فعالیت این سامانه دو برابر شده و تعداد خطوط تلفن آن افزایش یافته، و روزانه به حدود ۱۵۰۰ تلفن پاسخ داده می شود.

وی افزود: در سال گذشته این سامانه به ۱۷۴ هزار تلفن پاسخ داده بود واین حجم از پاسخگویی از طریق سامانه نه تنها به کاهش هزینه شهروندان تهرانی منجر شده بلکه میزان تردد درون شهری را کاهش داده است.

مدیرکل پاسخگویی به شکایات استانداری با بیان اینکه شماره ۱۱۱" سامد" تهران پل ارتباطی بین شهروندان پایتخت با دولت است، اضافه کرد: افرادی که پیشنهادات، شکایات و مسائل و درخوست های خود را از طریق این سامانه با دولت در میان می گذارند حداکثر طی ۷۲ ساعت می توانند پاسخ خود را دریافت کنند.

به گفته فیضی، درخواست وام عمده ترین درخواست شهروندان تهرانی است و مواردی نیز در حوزه درمان است که با توجه به اعتباری که نهاد ریاست جمهوری در اختیار وزارت بهداشت و استانداری قرار داده، فردی نیست که در سیستم دولتی با مشکل درمان مواجه باشد.

وی تاکید کرد: هر شهروندی که به استانداری مراجعه کند حتی اگر تحت پوشش هیچ نوع بیمه ای نیز نباشد، بیمه و کارت درمان برای افراد صادر می کنیم و به هر میزانی که برای جراحی نیاز باشد در مراکز دولتی انجام می شود.