به گزارش پارس نیوز، 

این فلز زرد رنگ ماه گذشته را با قیمت ۲۲۴ هزار و ۳۰ تومان آغاز کرد، در روز دوم با جهش قیمت قابل توجه هر گرم طلا به ۲۳۹ هزار و ۱۸۰ تومان رسید، این افزایش قیمت در سومین روز ادامه داشت تا جایی که رکورد رقم ۲۵۷ هزار و ۸۸۰ تومان زده شد.

پس از آن قیمت طلا سقوط کرد تا جایی که در چهارمین روز از ماه طلا به قیمت ۲۳۶ هزار و ۴۰ تومان فروخته شد، در روز‌های پنجم و ششم ماه طلا در بازه ۲۳۹ هزار تومان معامله شد، سپس به مدت دو روز با افزایش به دامنه قیمتی ۲۴۳ و ۲۴۴ هزار تومان رسید.

در ادامه نوسان قیمت طلا در نهمین روز از ماه به قیمت ۲۳۶ هزار و ۱۸۰ تومان افت کرد، اما دیری نپایید که مجددا به کانال قیمتی ۲۴۰ هزار تومان بازگشت و سه روز در این بازه قیمتی خرید و فروش شد.

طلا در روز‌های سیزدهم تا هجدهم ماه گذشته با افت قیمت در مقایسه با روز‌های پیش خود در بازه ۲۲۷ هزار و ۸۷۰ تومان تا ۲۳۷ هزار و ۴۲۰ تومان در نوسان بوده است.

فلز زرد رنگ از تاریخ نوزدهم تا بیست و دوم تیر ماه با افت قیمت به بازه قیمتی ۲۲۵ هزار و ۹۷۰ تومان تا ۲۲۹ هزار و ۲۵۰ تومان معامله شد.

قیمت‌ها در روز‌های بیست و سوم تا بیست و هفتم ماه در رنج قیمتی ۲۳۰ هزار و ۶۸۰ تومان تا ۲۳۷ هزار و ۷۰۰ تومان حرکت کرد تا سیر نزولی قیمت‌ها شکسته شود.

طلا روز‌های آخر تیر ماه را با افزایش روزانه قیمت و بازگشت به کانال قیمتی ۲۴۰، ۲۵۰ و ۲۶۰ هزار تومان پست سر گذاشت و در نهایت در آخرین روز از ماه به قیمت ۲۶۷ هزار و ۹۲۰ تومان معامله شد.

بیشترین رقم ثبت شده برای طلا ۱۸ عیار در سی و یکمین روز از ماه به قیمت ۲۶۷ هزار و ۹۲۰ تومان و کمترین رقم آن به ارزش ۲۲۵ هزار و ۹۷۰ تومان در بیستمین روز از ماه بوده است.

اختلاف قیمت اولین و آخرین روز از  ماه نشان از افزایش ۴۳ هزار و ۸۹۰ تومانی هر گرم طلا ۱۸ عیار طی تیر ماه بوده است.

 

قیمت طلا

 

انتهای پیام/