به گزارش پارس نیوز، 

ضمیمه طنز روزنامه بی قانون در مطلبی با اشاره به مساله لو رفتن مافیای اقتصادی خودرو در ایران, تصویری طنز با الهام از شخصیت مارلون براندو در فیلم پدر خوانده خلق نمود. در اینجا دون کورلئونه خطاب به مافیای خودرو در ایران می گوید: مافیا شمایید, ما اداتونو درمیاریم.

واکنش مارلون براندو به مافیای خودرو در ایران, ضمیمه طنز بی قانون

واکنش مارلون براندو به مافیای خودرو در ایران

پدرخوانده (به انگلیسی: The Godfather) فیلمی جنایی برندهٔ جایزهٔ اسکار به کارگردانی فرانسیس فورد کوپولا، محصول سال ۱۹۷۲ کمپانی آمریکایی پارامونت است که بر اساس رمانی به همین نام از ماریو پوزو که در سال ۱۹۶۹ نوشته شده، ساخته شده‌است. فیلم‌نامهٔ این اثر حاصل همکاری فرانسیس فورد کوپولا و ماریو پوزو است. این فیلم بعد از فیلم رستگاری در شائوشنک مقام دوم را در فهرست ۲۵۰ فیلم برتر وب‌گاه IMDb دارد.

ماجرای فیلم بین سال‌های ۱۹۴۵ تا ۱۹۵۵ اتفاق می‌افتد و داستان فیلم دربارهٔ خانوادهٔ مافیایی کورلئونه می‌باشد. در فیلم بازیگرانی همچون مارلون براندو، آل پاچینو، رابرت دووال، دایان کیتن و جیمز کان نقش آفرینی می‌کنند.

به دلیل استقبال تماشاگران از این فیلم، دو سال بعد از اکران آن، قسمت دیگری از این فیلم به نام پدرخوانده: قسمت دوم و در سال ۱۹۹۰ نیز قسمت سوم این فیلم با نام پدرخوانده: قسمت سوم ساخته شد. کوپولا گفته‌است: «فقط باید فیلم اول را می‌ساختم!»


انتهای پیام/