به گزارش پارس نیوز، 

مصطفی علوی، در سفر به این شهرستان با اشاره به توسعه گاز رسانی و تقویت عملیات آن اظهار کرد: پروژه تقویت گازرسانی به گلخانه های این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده و تا فرارسیدن فصل زمستان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: زیرساخت های گازرسانی برای فضاهای گلخانه ای شهرستان تیران و کرون توسعه می یابد و پروژه جدید تقویت گازرسانی هم در صورت نیاز عملیاتی و اجرایی می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به همکاری  شرکت گاز در راستای توسعه امکانات برای فعالیت های اقتصادی تصریح کرد: فعالیت های اقتصادی متعددی در استان اصفهان در حال انجام است که برای اجرای این پروژه ها شرکت گاز همکاری می کند.

وی تلاش برای حفظ منافع ملی و منابع انرژی را وظیفه همگانی دانست و ادامه داد: مصرف بهینه انرژی در توسعه زیرساخت ها و کاهش هزینه های توسعه و همچنین حفظ و حراست از منابع انرژی مهم است و مشترکان باید در این خصوص همکاری کنند.

علوی پرداخت به موقع هزینه های انرژی را در ارایه خدمات مهم عنوان کرد و گفت: برخی از مشترکان گاز در پرداخت بهای انرژی کوتاهی می کنند که نیاز به مشارکت و همکاری در پرداخت این بها در جهت خدمت رسانی بیشتر و جلوگیری از خلل در خدمات وجود دارد.

انتهای پیام/