به گزارش پارس نیوز - اسم مشهد، اولین بار توسط سلطان محمود غزنوی به این شهر داده شد. امروزه مشهد از لحاظ گردشگری یکی از شلوغترین شهرهای ایران و خاورمیانه است که مسافران و گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است.

این شلوغی به خصوص در ایام تعطیلات و فصل داغ تابستان بیشتر می‌شود.

برای داشتن سفری لذت‌بخش و پر خاطره می‌توانید با مراجعه به سایت مسافر سلام که وظیفه اصلی آن رزرو هتل مشهد می‌باشد، بروید و با بررسی هتل‌های موجود در این سایت بهترین انتخاب را داشته‌باشید.

هوای گرم، شنا و تعطیلات رویدادهایی هستند که رسیدن تابستان را مژده می‌دهند. تابستان گرم ترین فصل سال است که بین بهار و پاییز واقع می‌شود. درجه حرارت طی این دوره از فصل سال بسته به موقعیت مکانی روی زمین فرق می کند، به نحوی که نواحی واقع در نزدیکی استوا نسبت به نواحی قطبی گرم‌تر هستند.

برای لذت شنا و اوج هیجان هنگام سفر به مشهد، پارک هایی آبی تاسیس شده است که شما علاوه بر زیارت می‌توانید سیاحتی خاطره‌انگیز را تجربه کنید؛ معروف‌ترین این پارک‌ها عبارتند از: موج های آبی که به عنوان بزرگترین پارک آبی کشور شناخته شده است، موج های خروشان، پارک آبی ایرانیان و پارک ساحلی آفتاب که تداعی ساحل را به یادتان می‌آورد.

شهر مشهد هم در فصل تابستان و تعطیلی مدارس پذیرای زائران زیادی می‌باشد، موج دوم سفرها در تابستان باعث شده تا نرخ رزرو هتل مشهد در گرم ترین فصل سال تغییر کند و با افزایش نسبی قیمت همراه است.

در شهر مشهد انواع هتل‌های لوکس پنج و چهار ستاره و همچنین هتل‌های معمولی‌تر یک تا سه ستاره در اطراف حرم ساخته‌ شده است که اغلب این هتل‌ها در محدوده خیابان امام رضا قرار دارد. علاوه بر هتل‌های لوکس مشهد، گزینه دیگری نیز برای اقامت در این شهر زیارتی وجود دارد. هتل‌آپارتمان‌ها گزینه مناسبی برای اقامت در مشهد می‌باشند که در درجات کیفی متفاوت و فواصل خیلی نزدیک و در اطراف حرم قرار گرفته‌اند.

بنابراین شما برای سفر به مشهد با لیست بسیار متفاوتی از هتل های مشهد روبه‌رو هستید که می‌توانید بسته به بودجه خود هتل لوکس و یا هتل با قیمت مناسب را برای اقامتت خود انتخاب نمایید.

مشهد در فصل گرم تابستان دارای آب و هوای گرم به خصوص در ظهر آفتابی می‌باشد، پس در این فصل سوزان به هنگام سفر مراقب کم آبی بدن خود باشید.