وحید جوادی امروز با بیان اینکه روز گذشته برابر با بیستم خردادماه سهام و حق تقدم شرکت‌های بورسی و فرابورسی به تعداد ۲ میلیون و ۸۲۷ هزار و ۸۹۳ در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی معامله شد، اظهار کرد: ارزش ریالی این سهام ۱۵ میلیارد و ۹۰۷ میلیون و ۶۹۲ هزار و ۵۰۰ ریال بوده است.

 

وی با بیان اینکه در روز گذشته ۵۰ درصد معاملات انجام شده مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش بوده است، اضافه کرد: در بورس منطقه‌ای استان ۱۱ کارگزاری از ۱۴ ایستگاه معاملاتی سهام و حق تقدم بیش از ۶۵ شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه روز گذشته نمایندگی شرکت کارگزاری بورسیران بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۴۰ درصد به خود اختصاص داد، ادامه داد: در این روز بیشترین حجم معاملات نیز متعلق به اوراق صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با ۳۶ درصد از ارزش کل معاملات بود.

وی با اشاره به اینکه در روز گذشته سهام و حق تقدم ۳۲۶ شرکت بورسی و فرابورسی تغییر قیمت داشته‌اند، تصریح کرد: در این روز سهام ۱۹۱ شرکت بورسی و فرابورسی با افزایش قیمت و ۲۳۵ شرکت نیز با کاهش قیمت مواجه شدند و قیمت ۵۵ شرکت نیز بدون تغییر باقی ماند.

 

جوادی با بیان اینکه شاخص کل بازار با ۷۸ واحد افزایش نسبت به روز چهارشنبه هفته پیش به رقم ۹۶ هزار و ۷۷ واحد رسید، خاطرنشان کرد: شاخص کل بازار فرابورس نیز با چهار واحد کاهش به رقم یک هزار و ۱۰۷ واحد رسید.

انتهای پیام/