به گزارش پارس نیوز، 

موتورولا روز گذشته از تازه‌ترین گوشی هوشمند خود به نام Moto Z3 Play رونمایی کرد. این گوشی تازه درست یک سال پس از Moto Z2 Play و به عنوان اولین عضو از خانواده Moto Z3 معرفی شده است.

گوشی Moto Z3 Play هم مانند سایر مدل‌های خانواده Z بر اساس مفهوم سازگاری با اکسسوری‌های موتوماد طراحی شده است. بدین ترتیب Moto Z3 Play با همه موتومادهای موجود سازگار است و به همین خاطر از ویژگی‌های ظاهری به خصوصی بهره می‌برد. فریم اصلی این گوشی از جنس آلومینیوم طراحی شده و روکش محافظ Gorilla Glass 3 روی هر دو پنل جلو و عقب را پوشانده است.

موتورولا رسما از گوشی Moto Z3 Play پرده برداشت

ابعاد کلی Moto Z3 Play به اندازه Moto Z و Moto Z2 به نظر می‌رسد اما سازنده‌اش توانسته است آن را به پنل نمایش 6 اینچی کشیده از نوع Super AMOLED با وضوح تصویر 1080 در 2160 مجهز کند. حاشیه‌های صفحه نمایش این گوشی بسیار باریک شده‌اند و مخصوصا در قسمت پایین پنل شاهد طراحی نوار حاشیه باریک هستیم. موتورولا به همین خاطر مجبور شده است دکمه فیزیکی خانه را از حاشیه پایین پنل جلو حذف و آن را به کناره بدنه منتقل کند.

گوشی تازه Moto Z3 Play از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 636 قدرت می‌گیرد و نسبت به نسل قبلی که به اسنپ‌دراگون 626 مجهز شده بود، ارتقا یافته است. این پردازنده تازه 8 هسته پردازشی Kryo 260 دارد و از پردازنده گرافیکی Adreno 509 بهره می‌برد. Moto Z3 Play همچنین در دو نسخه متفاوت معرفی شده که میزان رم در آن‌ها 4 گیگابایت است اما حافظه داخلی‌شان 32 و 64 گیگابایت در نظر گرفته شده است.

موتورولا رسما از گوشی Moto Z3 Play پرده برداشت

در بخش دوربین هم شاهد به روزرسانی هستیم. دوربین اصلی در گوشی Moto Z3 Play از دو لنز بهره می‌برد که حسگر اصلی آن 12 مگا پیکسلی با دیافراگم 1.7 طراحی شده و از طرف دیگر لنز ثانویه‌اش 5 مگا پیکسلی مخصوص تصویربرداری با افکت پس زمینه است. این دوربین همچنین از فلش LED دوگانه بهره می‌برد و از ویژگی فوکوس خودکار Dual Pixel هم پشتیبانی می‌کند.

دوربین سلفی Moto Z3 Play در پنل جلو تعبیه شده و دارای یک لنز 8 مگا پیکسلی با دیافراگم 2.0 اما فاقد فلش LED اختصاصی است. البته برای تنظیم نور تصاویر سلفی می‌توانید از نور صفحه استفاده کنید.

موتورولا رسما از گوشی Moto Z3 Play پرده برداشت

گوشی Moto Z3 Play از باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد که از امکان شارژ 15 واتی با تکنولوژی TurboPower هم پشتیبانی می‌کند. متاسفانه هنوز اطلاعات تکمیلی درباره تاریخ عرضه و همچنین قیمت نهایی این گوشی منتشر نشده است اما انتظار می‌رود که در خلال هفته‌های آینده شاهد ورود آن به برخی بازارها باشیم. همچنین ممکن است که موتورولا گوشی Moto Z3 Play خود را به همراه یک یا چند موتوماد پیش فرض عرضه کند. پیش بینی می‌شود که این بسته ترکیبی 499 دلار قیمت گذاری شود.

موتورولا رسما از گوشی Moto Z3 Play پرده برداشت