به گزارش پارس نیوز، 

 این شرکت هواپیمایی یک سفره یک روزه را در دو جهت میان فرودگاه «چانگی» در سنگاپور و فرودگاه «نیوآرک لیبرتی» در نیویورک سیتی آغاز خواهد کرد.
اولین پرواز روز 11 اکتبر (19 مهر) صورت می گیرد و در این پرواز بیش از 10 هزار مایل تا نیویورک طی خواهد شد؛ سنگاپور اعلام کرده است که این سفر باید کمتر از 19 ساعت طول بکشد.
هواپیمایی که این سفر را انجام می دهد، ایرباس A350-900ULR است که ظرفیت 67 نفر در بخش تجاری و 94 صندلی در بخش لوکس را دارد.
شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاین اعلام کرد که پروازهای بدون توقف میان سنگاپور و لس آنجلس نیز در حال برنامه ریزی است که جزئیات آن در آینده اعلام می شود.
رکورد طولانی ترین سفر اکنون به شرکت هواپیمایی «قطر ایرویز» تعلق دارد که بین آوکلند و دوحه انجام می شود؛ این سفر 17 ساعت و 40 دقیقه طول می کشد.




Singapore Airlines has announced it will launch the world's longest non-stop flight route in October, using an aircraft that offers no economy class.
The airline will begin a once-daily journey in both directions between Singapore's Changi Airport and Newark Liberty Airport, which serves New York City.



The first flight takes off on October 11 and will travel more than 10,000 miles to New York, according to the airline's press release. Singapore said the journey should take just shy of 19 hours.
The aircraft, an Airbus A350-900ULR, will feature 67 business class and 94 premium economy seats.
Singapore Airlines said non-stop Singapore-Los Angeles flights are also planned, with details to be announced at a later date.