به گزارش پارس نیوز، 

علیرضا حسن‌پور امروز با اشاره به افزایش قیمت گوشت در برخی از فروشگاه‌ها و قصابی‌های همدان، از نظارت بر این واحدها طی این روزها خبر داد و اظهار کرد: با اقدامات ستاد تنظیمات بازار و گشت‌های تعزیرات حکومتی تا حد زیادی افزایش قیمت نامتعارف در گوشت گرفته شد.

وی گفت: به دنبال افزایش نرخ گوشت قرمز طی روزهای گذشته، تعزیرات حکومتی طرح بازرسی و نظارت از قصابی‌ها را در دستور کار قرار داده که در حال حاضر نیز نظارت‌ها وجود دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با تاکید به اینکه در این راستا گوشت‌های وارداتی بر ثبات قمیت گوشت در بازار موثر بوده است، افزود: بازرسان ما صبح و بعد از ظهر نظارت مستمر را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و قصابی‌ها دارند که با هرگونه تخلف بلافاصله برخورد می‌شود و همان لحظه نیز رای صادر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در استان با مشکل جدی افزایش قیمت گوشت مواجه نبودیم، خاطرنشان کرد: موارد برخورد با متخلفان در همدان جزئی بود و تخلفات آنها نیز به تبعیت از استان‌های دیگر بوده است.

حسن‌پور با بیان اینکه 9 فقره پرونده به اتهام گرانفروشی تشکیل شده که متخلفان به بیش از 17 میلیون و 400 هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند، خاطرنشان کرد: غرفه فروش گوشت یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای با نصب پلاکارد تخلف به مدت سه روز تعطیل شد.

انتهای پیام/