به گزارش پارس نیوز، 

علی‌اکبر ورمقانی با حضور استاندار کردستان و مسولان شهرستانی به عنوان فرماندار جدید بیجار معرفی  و از زحمات بیژن زندیه فرماندار قبلی این شهرستان تقدیر شد.

ورمقانی در این آیین با بیان اینکه من برای کار و خدمت خالصانه آمده‌ام گفت: باید برای خدمت‌گذاری در نظام جمهوری اسلامی ایران شکرگذار خداوند بود چرا که این مهم توفیق بزرگی و فرصتی برای خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه رهبری راه علاج حل مشکلات کشور را در سایه کار و مدیریت جهادی بیان کردند، گفت: مسوولان باید نهایت تکریم ارباب رجوع را رعایت کرده چرا که مردم ولی‌نعمت ما هستند.

فرماندار جدید بیجار بیان کرد: شاخص اول ما برای کار و فعالیت، همدلی و همراهی و خدمت‌رسانی به مردم و در کنار آن قرب الهی است.

ورمقانی بیان کرد: تمامی حوزه‌ها ارزش دارد و هیچ حوزه‌ای بی‌ارزش نیست بنابراین ما به تمامی گروه‌های سیاسی، هنری، اجتماعی و تمامی حوزه‌ها بها خواهیم داد.

وی در ادامه اضافه کرد: ما پذیرای نقدهای سازنده هستیم و از انتقاد با روی گشاده استقبال خواهیم کرد و با اصحاب رسانه هم همراه خواهیم بود.

ورمقانی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های ما جذب سرمایه‌گذار و توجه به سرمایه‌گذاری و بخش تعاونی است عنوان کرد: اگر ما منتظر اعتبارات قطره‌چکانی باشیم هیچ پیشرفتی عاید شهرستان نخواهد شد.

فرماندار جدید بیجار با بیان اینکه من اعتقادی به مشاور و انتصاب آن ندارم گفت: تمامی جمعیت بیش از 90 هزار نفری بیجار مشاور من هستند.

 ورمقانی بیان کرد: باید موانع عدم پیشرفت بیجار با همراهی و همدلی مرتفع شود.

انتهای پیام/