به گزارش پارس نیوز، 

محمود سیجانی امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در تالار امام رضا(ع) فرمانداری با اشاره به فعالیت واحدهای تولیدی غیرمجاز در استان قم اظهار کرد: از شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم تقاضا دارم که اطلاعات مربوط به این واحدها را در اختیار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قرار بدهد و سازمان نیز با استفاده از ابزارهای نظارتی واحدهای تولیدی غیرمجاز را قانونمند کند.

وی ادامه داد: در شرایطی که هزینه‌های تولید بالا است، مجبور کردن واحدهای صنعتی استان قم که بیشتر از 50 کارگر دارند،  به استخدام مهندسین محیط زیست امکان پذیر نیست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم اظهار کرد: در این استان 28 واحد تولید موتورسیکلت وجود دارد و 40 درصد از تولید موتورسیکلت کشور در استان قم است.

سیجانی با اشاره به تعدیل نیرو در واحدهای تولید موتورسیکلت استان قم اظهار کرد: طی سال‌های اخیر شاهد تعدیل 500 نفر از کارگران این واحدها به دلیل تغییر تولید نوع موتورسیکلت از کاربراتوری به انژکتوری بودیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید تا پایان امسال جایگزینی سوخت یورو چهار با سوخت یورو سه همزمان با سراسر کشور در استان قم هم اجرا شود.

انتهای پیام/