به گزارش پارس نیوز، 

حجت الله علی عسگریان 'افزود: پس از نجف آباد بیشترین میزان بارندگی 24 ساعت گذشته استان اصفهان در زرین شهر با 12.3 میلی متر و فریدونشهر با 12 میلی متر ثبت شد.
وی میزان بارندگی در کلانشهر اصفهان تا صبح امروز را 2 میلی متر اعلام کرد.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان همچنین گفت: طی 24 ساعت گذشته در شهرهای چادگان 7.9 میلیمتر؛ خوانسار؛ 4.5 میلیمتر، داران ؛ 4.5 میلیمتر، اردستان؛ 4 میلیمتر، مبارکه؛ 3.2 میلیمتر، میمه ؛ 2.3 میلیمتر، کبوترآباد؛ 2.2 میلیمتر، مورچه خورت؛ 1.6میلیمتر و ورزنه ؛ 1 میلیمتر بارندگی گزارش شده است.
وی بابیان اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر موج ناپایدار برای امروز ( پنجشنبه) بر روی استان است افزود: افزایش ابر، گاهی وزش باد به نسبت شدید و رگبارهای بهاری و احتمال رعد و برق در بیشتر نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.
علی عسگریان با بیان اینکه رگبارهای بهاری با شدت کمتری نسبت به روز گذشته تا امروز عصر در شهر اصفهان پیش بینی می شود، افزود: آسمان استان اصفهان برای امروز و فردا (جمعه) همراه با افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.
وی با اشاره به اینکه دمای هوای بیشتر نقاط استان اصفهان در 24 ساعت آینده یک تا سه درجه سانتیگراد افزایش می یابد، گفت: دمای فعلی شهر اصفهان 21 درجه سانتیگراد با رطوبت 46 درصد و سرعت وزش باد چهار کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان برای هوای این کلانشهر در روز جمعه، آسمانی صاف، در بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد و برای روز شنبه، آسمانی صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی کرد.
همچنین به گزارش مرکز پایش کیفی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان، کیفیت هوای این کلانشهر در 24 ساعت منتهی به ساعت 12 ظهر امروز پنجشنبه، با شاخص کیفی 55 (AQI)، سالم اعلام شده است.
ت 7150 / 2093