به گزارش پارس نیوز، 

ولی آذروش در نشست هم اندیشی اعضای هیئت مدیره، مدیران شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و مدیران عامل شرکت های تابعه با بیان اینکه استراتژی هلدینگ آتیه صبا بر مبنای سه اصل صداقت، سلامت کاری و امانتداری تدوین شده است، اظهار کرد: به طور قطع باید از فرصت های پیش رو استفاده مطلوب کرد و مدیران به عنوان سربازان خط مقدم جریان اقتصادی کشور وظیفه دارند از انفعال و روزمرگی پرهیز کنند.

وی افزود: سیاست های ۱۹ گانه اقتصادی توسط صندوق بازنشستگی کشوری به تمام مدیران زیر مجموعه ابلاغ شده و باید در سال جدید به طور کامل اجرایی شود.

مدیر عامل هلدینگ آتیه صبا با اشاره به لزوم استفاده از فناوری های نوین در کسب و کار، گفت: تلاش مجموعه آتیه صبا در سال ۹۷ استفاده از فناوری های نوین در کسب و کار است که این مهم در پرتو توجه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این مسیر استارت آپ هایی در حوزه حمل و نقل و گردشگری راه اندازی خواهد شد تا مدیریت در این بخش ها مبتنی بر دانش روز اقتصادی صورت پذیرد.

مهندس آذروش با بیان اینکه ایده های تازه در مدیریت راهبرد تازه هلدینگ آتیه صبا خواهد بود، اظهار کرد: اگر امروز کسب و کارها با همان شیوه سنتی اداره شوند با شکست حتمی روبرو خواهند شد. ما در حوزه گردشگری نیازمند ایده های نوین در بوم گردی هستیم که مجموعه آتیه صبا و شرکت های حوزه گردشگری در این زمینه برنامه های تخصصی را تدوین و عملیاتی کرده است.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا افزود: باید با تولید فکر ایجاد ثروت کرد و با ایجاد مزیت های پایدار با محوریت فناوری های نوین در بازار امروز رقابت کرد.

وی تاکید کرد: سلامت کاری، امانتداری و صداقت اصول مهم راهبردی فعالیت در مجموعه آتیه صبا است چرا که ما امانتدار قشری هستیم که بهترین سال های زندگی خود را وقف خدمت به مردم کردند و این رسالت سنگینی را بر دوش همه ما می گذارد.

مهندس آذروش یادآور شد: متاسفانه برخی از سرمایه گذاری ها در گذشته فاقد توجیه فنی، اقتصادی و زیست محیطی بود که این امر سبب بروز مشکلات زیادی برای هلدینگ آتیه صبا شد که در سال گذشته با درایت اعضای هیئت مدیره توانستیم بسیاری از شرکت ها را به مسیر منطقی خود بازگردانیم.

در ادامه نیز اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا با تاکید بر خروج از فضای اقتصادی سنتی خدمات و تولید به نقطه نظرات خود پرداختند. اعضای هیئت مدیر هلدینگ آتیه صبا بر ضرورت ورود مجموعه آتیه صبا به بازارهای فضای مجازی و نوین اشاره کردند و در راهبردهای بیان شده از سوی مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا را با نقطه نظراتشان تایید کردند.