به گزارش پارس نیوز، 

حمیدرضا پارسا  در زاهدان اظهار داشت: دو پرواز فرودگاه زاهدان در مسیر زاهدان-مشهد و بالعکس به شماره‌های پرواز 852 و 853 متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان به دلیل نقص فنی باطل شد.

مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: هواپیمای شرکت آسمان قرار بود براساس برنامه امروز ساعت 9 صبح از زاهدان به مشهد پرواز کند که به‌دلیل نقص فنی این پرواز انجام نشد و متعاقب آن پرواز مسیر برگشت یعنی از مشهد به زاهدان نیز باطل شد.

وی ادامه داد: هواپیمای شرکت آسمان قرار بود در ادامه برنامه پرواز، عصر امروز از زاهدان به سمت تهران عزیمت کند که این پرواز نیز بعد از برطرف شدن نقص فنی و رسیدن قطعه مورد نیاز هواپیما انجام می‌شود.

پارسایی در ادامه از تغییر برنامه پروازی شرکت هواپیمایی ایران ایر در فرودگاه زاهدان خبر داد و گفت: پرواز شماره 487 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما در مسیر زاهدان-مشهد نیز که قرار بود ساعت 16 امروز انجام شود با یک ساعت تأخیر در ساعت 17 انجام می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: تا این لحظه دیگر پروازهای فرودگاه زاهدان براساس برنامه قبلی انجام می‌شود و هر گونه تغییر در برنامه به اطلاع مسافران عزیز خواهد رسید.