به گزارش پارس نیوز، 

 عبداله مهاجر ظهر چهارشنبه در نشست مشترک هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی مازندران و گلستان با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی گفت: نقش بخش خصوصی در تحقق این شعار محوری پررنگ است و شعارهای سال های قبل نیز بر حوزه اقتصاد متمرکز بوده است.

وی با بیان اینکه باید عدم تحقق کامل شعارهای سال های قبل آسیب شناسی شود گفت: شعار امسال نسبت به سال های قبل اساسی تر است و وظیفه بخش خصوصی این است که در سال جاری نهایت تلاش را داشته باشند.

وی با عنوان اینکه در سال جاری دست اندازهای زیادی برای تولید ایجاد شده است گفت: باید نگاه واحدی در استان های شمالی برای رفع موانع تولید اتخاذ شود و امیدواریم با شعار سال جاری به اهداف مدنظر برسیم.

مهاجر با اشاره به اینکه طبق نظر مقام معظم رهبری بیشترین مشکل کشور در حوزه اقتصاد است گفت: درباره مدیریت هزینه کالای ایرانی باید تلاش شود و علاوه بر این کیفیت را ارتقاء دهیم تا توان رقابت را داشته باشییم.

رئیس اتاق بازرگانی با تاکید براینکه موانع فراروی تولید کالای ایرانی را باید واقعبینانه بررسی کنیم افزود: اگر بنا داریم که شعار سال جاری محقق شود باید دولت نیز همکاری لازم داشته باشد و جدیت ویژه برای پیگیری مطالبات داشته باشیم و دولت را مکلف کنیم تا حمایت لازم داشته باشد.

وی افزود: هزینه های جانبی و مشکلات فراروی سبب می شود تا در تحقق شعار سال جاری با مشکل مواجه شویم.