به گزارش پارس نیوز، 

سید جواد رضوی عصر امروز در دیدار با فرماندار مهدی‌شهر اظهار داشت: ایجاد اشتغال برای مددجویان یکی از مهم‌ترین رویکردهای کمیته امداد برای کمک به محرومان و مستضعفان است.

وی با بیان اینکه این نهاد مردمی سال گذشته متعهد به ایجاد 700 شغل ویژه مددجویان در این استان شد افزود: پیگیری برای تخصیص 100 درصدی اعتبارات این نهاد و جمع‌آوری کمک‌های مردمی یکی از رویکردهای اصلی این نهاد بود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بیان کرد: کمیته امداد استان سمنان سال گذشته بالغ‌بر یک هزار و 256 فرصت شغلی ایجاد کرده است که این میزان اشتغال با توجه به میزان تعهدات این نهاد بیش از 300 درصد محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه بالغ‌بر 22 میلیارد و 798 میلیون تومان اعتبار برای ایجاد این تعداد شغل در سال گذشته هزینه شده است اذعان کرد: بررسی ظرفیت‌های موجود در هر شهرستان برای ایجاد اشتغال در دستور کار قرار دارد.

رضوی با تأکید بر اینکه 11 درصد از اشتغال ایجادشده متعلق به شهرستان مهدی‌شهر است تصریح کرد: بخش عمده‌ای از اشتغال ایجادشده در حوزه کشاورزی، مشاغل خانگی و راه‌اندازی بنگاه‌های اقتصادی خرد بوده است.

وی ابراز داشت: حمایت از تولید داخلی و راه‌اندازی واحدهای تولیدی کوچک ازجمله سیاست‌های این نهاد بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بیان کرد: ایجاد اشتغال یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت در چند سال اخیر است و این امر از مطالبات اصلی مردم برای رفع مشکلات اقتصادی است.