به گزارش پارس نیوز، 

عدنان موسی‌پور اظهار کرد: شرایط مناسبی برای رشد و نمو طبیعی این کودک نوپا چه در گذشته و چه در حال فراهم نبوده، بنا بر این، متاثر از عوامل محیطی متلاطم و تعریف‌نشده اطرافش، یاغی و سرکش شده است.

وی افزود: این فرزند بدسرپرست با تربیت ناصحیحش، هر از گاهی با نمایش حرکات تند و نامرتبط، لزره بر اندام تمامی ارکان اقتصادی و غیراقتصادی خانواده انداخته و پدر به ناچار جهت کاهش تلاطم ایجاد شده و حفظ سکان خانواده، سیلی محکمی نثار این فرزند ناخلف خود می‌کند. مصوبه اخیر هیأت دولت همانند همان سیلی بود که اثرش کوتاه‌مدت است.

موسی‌پور تصریح کرد: برای کنترل حرکات تند و خطرناک این بچه این سیلی لازم و بجا بود اما آیا با این سیلی و این روش تربیتی این بچه درمان می‌شود؟ آیا سیلی‌درمانی روش مناسبی هست؟ آیا این روش تربیتی و کنترلی در این زمان و شرایط جامعه مفید خواهد بود؟ آیا این پدر می‌تواند همانند برخی پدران چند دولت قبل همواره کمربند به دست، به کنترل اعمال و رفتار فرزندش بپردازد؟

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر عنوان کرد: باید پذیرفت که دیگر روش‌های قدیمی و تکراری در بازار ارز کارساز نیست و باید تصمیم قاطعانه گرفته شود و مقدمه این تصمیم اعتراف به اشتباهات گذشته و فعلی است.

وی گفت: راه درمان این است که این فرزند باید با دوستان خوب معاشرت داشته باشد و شرایطی فراهم شود که انرژی و پتانسیل ارز در مسیر صحیح و طبیعی استفاده شود.