به گزارش پارس نیوز، 

 آب آشامیدنی یکی از ملزومات مهم برای واحدهای مسکونی است و کمبود آن زندگی را برای ساکنان بویژه در آپارتمان ها دشوار می کند.
حدود یکسال است که واحدهای مسکن مهر دگایران (شهرک پرند) به مرور به متقاضیان تحویل شده و با افزایش تعداد ساکنین و افزایش مصرف آب، ظرفیت مخزن اولیه جوابگوی نیاز این واحدها نیست و در نتیجه، قطعی های آب در این سایت افزایش پیدا کرده است.
این قطعی ها و کاهش فشار آب در مجموعه مسکونی 1728 واحدی دگایران (شهرک پرند) نارضایتی ها را نیز افزایش داده و صدای ساکنین این واحدها را در آورده است.
مسئول روابط عمومی آبفای شهری کردستان در رابطه با این مشکل گفت: در ابتدا که واحدهای مسکن مهر دگایران در حال ساخت بود با توجه به اینکه قرار نبود تعداد زیادی در آن پروژه ساکن شوند، مخزنی 200 مترمکعبی ساخته شد که امروز جوابگوی نیاز جمعیت ساکن کنونی نیست.
ادریس شریفی افزود: با توجه به وجود این مشکل، برنامه ریزی برای ساخت مخزنی مناسب با حجم بیشتر از مدت ها پیش توسط آبفای شهری آغاز شد و اکنون ساخت آن به اتمام رسیده است.
وی اضافه کرد: خط انتقال این مخزن که 2 هزار متر مکعب حجم دارد هم احداث شده و تا اردیبهشت ماه امسال وارد مدار می شود.
شریفی یادآور شد: آب از اهمیت زیادی برخوردار است و با توجه به اینکه مخزن جدید تا اردیبهشت وارد مدار می شود، ساکنین سایت مسکن مهر دگایران (پرند) نگران تامین آب آشامیدنی خود در ماه های گرم و پر مصرف سال نباشند.
6108/9102