به گزارش پارس نیوز، 

 حسن یونس سینکی روز چهارشنبه در نشستی با مدیران ادارات تابعه سازمان صنعت، معدن و تجارت در کرمانشاه افزود: سهم بخش صنعت، معدن و تجارت از تولید ناخالص داخلی 41 درصد است و همین امر ضرورت توجه به این حوزه را بیش از پیش آشکار می کند.
او گفت: امروزه فروشگاه های زنجیره ای، شبکه سنتی را متاثر می کند و لازم است برای رفع مشکلات این شبکه چاره ای اندیشیده شود.

** کرمانشاه دنبال برندسازی باشد
سینکی همچنین گفت: با توجه به موقعیت کرمانشاه و نرخ بالای بیکاری آن، لازم است این استان اقدام های لازم برای داشتن یک برند ویژه را در دستور کار قرار دهد.
این مسئول اقتصادی افزود: برندسازی ظرفیت استانی را ملی و ظرفیت ملی را بین المللی می کند و امیدوارم همه استان ها این مهم را در دستور کار قرار دهند.
او همچنین در خصوص ضرورت مبارزه با قاچاق تاکید کرد: ماهیت مبارزه با قاچاق امنیتی نیست و باید در این حوزه برخورد حرفه ای صورت گیرد.
وی از همکارانش خواست پیشنهادهای خود را برای برخورد حرفه ای با قاچاق ارائه دهند.

** ایجاد میزهای حرفه‌ای - تخصصی
معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین عنوان کرد: میزهای حرفه ای - تخصصی استان ها در معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت راه اندازی می شود.
به گفته او، این میزهای حرفه ای امکان بهره گیری از ظرفیت های همه استان ها را فراهم و فرصت تصمیم سازی و بهره گیری از ظرفیت های بالقوه را ایجاد می کند.
در این نشست روسای ادارت صنعت، معدن و ‌تجارت استان کرمانشاه دیدگاه های خود و مشکلات موجود را طرح کردند و به تبیین ظرفیت های استان و بسترهای ایجاد رونق آن پرداختند.
8066