به گزارش پارس به نقل از تسنیم، گروه خودروسازی سایپا همزمان با اعلام قیمت های جدید انواع مدل های سایپا از همان روزهای نخست از برنامه این شرکت برای فروش فوری محصولات خود را خبر داد.

معاون بازاریابی و فروش سایپا در خصوص فروش فوری خودرو های تیبا، خانواده محصولات x۱۰۰ و وانت دیزل، اظهارداشت: فروش این محصولات با موعد تحویل حداکثر ۳۰ روزه هم اکنون برقرار است.

البته پیش فروش نقدی تیبا و محصولات خانواده x۱۰۰ با موعد تحویل مرداد تا مهر ماه ۹۲ با سود مشارکت ۲۵ درصدی جاری و پیش فروش نقدی وانت های بنزینی و دو گانه سوز با سود مشارکت ۱۸ درصدی و موعد تحویل مرداد ماه ۹۲ نیز در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

هم اکنون در کنار فروش نقدی محصولات مذکور سایپا از فروش فوری خودروی سایپا مدل۱۳۱ ای ایکس با ایربگ و ترمز ای بی اس با نرخ اقساط ۱۵ درصد سالیانه خبر می دهد. زمان تحویل این خودرو ۴۵ روزکاری و از زمان تشکیل و تکمیل پرونده اعتباری و تکمیل وجه پیش پرداخت خواهد بود.

قیمت این خودروی فروش فوری ۱۵ میلیون و۷۶۷ هزار تومان است که مشتریان می توانند با استفاده از تسهیلات ۸ میلیون و ۶۷۱ هزارو ۸۵۰ تومان در اقساط ۳۶ ماهه ضمن پرداخت مبلغ ۸میلیون و ۵۱۹ هزار و ۳۸۶ تومان آن را خریداری نمایند.

البته قیمت های فوق براساس فاکتور صادره توسط سایپا بوده و در صورت تغییر در قیمت، نرخ عوارض، مالیات و بیمه و… مبلغ مابه التفاوت نقداً دریافت خواهد شد.