به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، این تبلت که از خانواده فوجیتسو است از لحاظ ظاهری با سایر تبلت های آندوریدی متفاوت است. دور تا دور این تبلت را یک لایه آلومینیومی قرمز رنگ فرا گرفته است که ظاهر متفاوتی به تبلت داده است. این زیبایی زمانی بیشتر به چشم می آید که تبلت را روشن کرده و هماهنگی بین قالب قرمز رنگ منتخب فوجیتسو با بدنه دستگاه را مشاهده می کنید.

قاب پشتی این تبلت هم از جنس پلاستیک فشرده است. این جنس پلاستیک، علاوه بر اینکه مقاومت نسبتا خوبی در برابر ضربه و خش پذیری دارد، به دلیل اصطکاک زیاد سطح آن، احساس امنیت خوبی را نیز بابت لیز خوردن از دست به کاربر می دهد. در مورد وزن و ابعاد این تبلت هم باید بگوییم که ابعاد دستگاه ۱۷۵× ۲۶۲ میلی متر است که تنها ۶/۸ میلی متر قطر و ۵۶۰ گرم وزن دارد. این ابعاد برای تبلت های ۱۰ اینچی کاملا مناسب است و این تبلت را در بین تبلت های باریک و سبک موجود در بازار قرار می دهد.

در مورد صفحه نمایش این تبلت هم باید بگوییم که صفحه نمایش موجود روی این تبلت یک صفحه نمایش ۱/۱۰ اینچی لمسی خازنی از نوع IPS LCD است که دارای رزولوشن ۸۰۰× ۱۲۸۰ است. این رزولوشن تراکم پیکسلی ۱۵۰ppi را تشکیل می دهد. همچنین محافظ Gorilla Glass موجود روی این صفحه نمایش نیز وظیفه محافظت از صفحه در مقابل خش را دارد.

با توجه به پنل IPS موجود، عملکرد صفحه نمایش در زوایای مختلف بسیار مناسب است. همچنین در زیر نور مستقیم آفتاب نیز عملکرد آن بسیار مناسب است. سخت افزار این دستگاه نیز شامل یک پردازنده چهار هسته ایCortex-A۹ با فرکانس ۴/۱ گیگاهرتز به همراه چیپ Tegra ۳ و یک پردازشگر گرافیکی Octocore Mobile GeForce می شود که همراه با یک گیگابایت حافظه رم، وظیفه انجام پردازش ها را بر عهده دارند. با وجود این سخت افزار شاهد عملکرد بسیار خوب و روان دستگاه و واکنش سریع آن به دستورات خواهید بود.

سیستم عامل موجود روی تبلت جدید فوجیتسو نیز همان طور که گفتیم سیستم عامل محبوب آندروید است. نسخه ۴.۰. ۳ نسخه استفاده شده روی این دستگاه است.

مرورگر موجود روی این دستگاه نیز مرورگر استاندارد گوگل است که قابلیت پشتیبانی از فایل های فلش را نیز داراست. با وجود سخت افزار مناسب و البته راه های مختلف اتصال به دنیای اینترنت مانند ۳G، GPRS، Edge و Wi-Fi و البته حساسیت و عملکرد بسیار خوب صفحه نمایش، مرورگری دنیای اینترنت در این تبلت بسیار لذت بخش خواهد بود. فوجیتسو در Stylistic M۵۳۲ یک دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار داده است. تصاویر گرفته شده با دوربین این تبلت کیفیت بالایی دارند.

رنگ های تولید شده نیز زنده و طبیعی بوده و نویز تصاویر نیز کم است. به علاوه این تبلت می تواند با کیفیت Full HD ۱۰۸۰p فیلم برداری کند. همانند عکس های گرفته شده، کیفیت فیلم برداری این تبلت نیز بسیار خوب و رضایت بخش است. باتری استفاده شده در این تبلت هم یک باتری لیتیوم پلیمری ۳۱۷۰ میلی آمپر ساعتی است که دستگاه را قادر به ۸ ساعت شارژدهی در صورت پخش ممتد ویدئو می کند. این تبلت با قیمتی در حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار تا یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.