پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- آقای روحانی خاطر مبارکتان عارضیم که سپرده گذاران کاسپین، همان کسانی هستند که مورد ظلم زیرمجموعه شما قرار گرفته اند. با مجوز رئیس محترم بانک مرکزی شما، با هزاران امید، اندک سرمایه های خود را، آن هم برای کاهش فشار اقتصادی دولت بی تفنگ جنابعالی، در این موسسه سرمایه گذاری کرده اند.

روا نیست حضرتعالی که منادی حقوق شهروندی هستید، به آنها بی توجه باشید.

روا نیست شما که ولایت امیرالمومنین را هم منوط به تایید و نظر مردم کردید، همچون مولایمان علی (ع) به اندازه ظلمی که بابت خلخال زن یهودی او را آزرده ساخت، بی تفاوت باشید.

ممنون که برایمان هواپیمایی که بوی نویی میداد آوردید و در مقابل بهت جهانیان، با آن سلفی گرفتید. اما لطفا با قبول وکالت این سپرده گذاران، پول هایشان را از جناب سیف پس بگیرید تا حداقل بتوانند بلیط هواپیمای نو بگیرند یا حداقل از خدمات کترینگ اتریشی قطارهایمان استفاده کنند!!!!

بگذارید لااقل ابر باران زای برجام بر همه ببارد. همه در زیر آفتاب تابان آن، حمام آفتاب بگیریم و دست در دست این طفل نوپا، بگوییم و بخندیم و کسی نباشد که غصه ی سپرده ای از دست رفته را بخورد. چه این سپرده در کاسپین باشد، چه در ثامن چه در آرمان.!!!

آیا از انقلاب، نامش به مستضعفین رسیده و نانش به گردن‌کلفت‌ها؟؟

جناب پرزیدنت روحانی

ما فریاد میزنیم. برای این مردم که هیچ پناهی جز خدا ندارند. برای کارگران شلاق خورده از ستم.  برای بینوایان و نیازمندان و تیره روزان و زمین گیر شدگانی که هیچ چاره ای ندارند. فریاد میزنیم برای شلاق هایی که روی بدن کارگران معدن آق دره نشست. برای کارگر شهرداری شادگان که خودسوزی کرد از ظلمی که به او شده بود.

و متاسفیم برای خودعمار پندارهایی که فریاد خود را خرج آمدن و رفتن یک قبیله سیاسی یا اشباه رجال سیاسی مدعی میکنند اما از درد مردم غافلند. چون راه انقلابیون از میان مردم و برای مردم می گذرد. اگر شما هم انقلابی هستید، بسم الله.