به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید علی اکبر طاهایی با بیان این مطلب اظهار داشت: ایجاد فضای سبز و طراحی سازه های مسکن مهر با الهام از معماری سنتی مازندران باید در طرح مسکن مهر استان مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی خاطر نشان ساخت: دستگاه های خدمات رسان، نظام مهندسی، پیمانکاران، ناظرین و… در راستای حل برخی مسایل پروژه های باقی مانده ی مسکن مهر استان به منظور افتتاح این پروژه ها در دولت دهم اهتمام جدی نمایند.

استاندار مازندران با اعلام این که از سال ۸۸ تا به امروز بیش از یک هزار و ۷۶۰ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان مسکن مهر از سوی بانک مسکن استان پرداخت شده است، عنوان کرد: بانک های عامل نسبت به اعطای تسهیلات در این راستا در ایام باقی مانده دولت دهم اهتمام نمایند.

اسد با اشاره به این که در دولت کریمه دهم، مازندران شاهد چهار مورد بهره برداری از واحدهای مسکن مهر بوده تصریح کرد: در سفر چهارم هیات دولت به مازندران ۷ هزار و ۴۲ واحد مسکن مهر مورد بهره برداری قرار گرفته که از این تعداد ۴ هزار و ۱۱۱ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر، یک هزار و ۷۲۴ واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و یک هزار و ۲۰۷ واحد در بافت های فرسوده مورد افتتاح قرار گرفت.

گفتنی است در نشست مذکور موانع و مشکلات پروژه های مسکن مهر شهرستان بابل و فریدونکنار مطرح و مصوباتی در جهت رفع آنها به تصویب رسید.