همایون یوسفی اظهار کرد: امروز به منظور تسریع در تعیین تکلیف سپرده‌گزاران موسسه آرمان و حل سریعتر مشکلات آنان با وزیر دادگستری دولت دیدار کردم.

وی افزود: پس از پیگیری‌های مداوم و تذکر به نهادهای اجرایی کشور از ریاست بانک مرکزی تا وزیر اقتصاد و رئیس جمهور در خصوص حل مشکلات سپرده گزاران و تسریع در پرداخت سپرده های آنان، امروز در دیدار با وزیر دادگستری نیز خواهان پیگیری جدی‌تر نهادهای قضایی کشور در برخورد با سهامداران موسسه آرمان شدم.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس تصریح کرد: تمام تلاش و توان خود را به کار می‌گیرم تا مسئولان ملی و همچنین دستگاه‌های ذیربط بتوانند هرچه سریعتر اصل و سود سپرده‌های مردم را به آنها بازپرداخت کنند.

یوسفی تاکید کرد: از تجمعات و اعتراضات مردمی مقابل موسسه‌های بانکی به ویژه آرمان باخبر هستیم و می‌دانم مردم سرمایه‌های خود را در قالب سپرده با اعتماد به سیستم بانکی نزد این موسسات به امانت گذاشته بودند و قطعا این موضوع را تا آخر و به جد پیگیری می‌کنم.

وی در پایان گفت: برخی حواشی ایجاد شده در کنار تجمعات شکل گرفته هیچگونه خللی در عزم و اراده من و سایر مسئولان در پیگیری حقوق مردم به وجود نخواهد آورد و قطعا همه مسئولان خوزستان به فکر مردم مالباخته موسسه آرمان هستند و همه در کنار هم تلاش می‌کنیم تا هرچه سریعتر این گره مالی آنها را باز کرده و گشایشی در کار ایجاد کنیم.

48