به گزارش  پارس محمد هاشم بت شکن در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: ۱۰ طرح مهم را در برنامه داریم که تا پایان سال انجام شده و راه اندازی می شود.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا مشکلاتی که این بانک با شاپرک داشت مرتفع شده اظهار کرد: تعامل ما با شاپرک تعامل سازنده ای است و ما تقریبا همه مسائل و مشکلاتمان با شاپرک حل شده و یکسری مشکلات به خاطر جدید بودن طرح وجود داشت ولی در حال حاضر مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی همچنین با اشاره به سامانه جدید بانک گفت: نمانوین، سامانه اطلاع رسانی بازار سرمایه و بورس است که آخرین اطلاعات بازار از جمله انواع قیمت ارز و اطلاعات بازار بورس نقدی را از طریق تلفن همراه در اختیار مشتریان قرار می دهد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر این سامانه با توجه به نیاز بازار خدمات متنوعی به مشتریان ارایه می کند که در آینده به فراخور نیاز مشتریان این خدمات تغییر خواهد کرد.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین افزود: مشتریان و فعالان بازار سرمایه با استفاده از این خدمت در کوتاه ترین زمان ممکن به اطلاعات جامع و متنوع بازار دسترسی خواهند داشت و با تکیه بر این اطلاعات می توانند بهترین تصمیم را اتخاذ کنند.