شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس با کاهش ۲۲۴ واحدی به عدد ۸۰ هزار و ۲۸۸ واحد رسید این درحالی است که شاخص کل هم وزن با کاهش ۱۰ واحدی به عدد ۱۷ هزار و ۴۷۵ واحد رسیده است.
 
معاملات سهام در نماد معاملاتی سه شرکت ملی صنایع مس ایران با ۳۶ واحد، پالایش نفت بندر عباس با ۳۴ واحد و پالایش نفت اصفهان با ۳۳ واحد کاهش بیشترین تاثیرمنفی را بر محاسبه شاخص کل بورس به نام خود ثبت کردند.
 
ارزش کل معاملات بازار سرمایه، به بیش از ۱۱۴ میلیارد تومان رسید که این امر ناشی از دست به دست شدن ۴۴۰ میلیون و ۶۶ هزار سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۳۹ هزار و ۱۵۴ نوبت داد و ستد شده است.
 
بازار سهام، بازاری کم حجم و رخوت‌آور بود که معامله‌گران آن ترجیح دادند با توجه به سنگین‌تر شدن سایه عرضه سهام بر تقاضا و تداوم رکود همه جانبه در کلیت معاملات با نماگرهایی قرمزپوش به تعطیلات دو روزه پیش رو رود.
 
*** در چهارمین روز کاری بازار سرمایه، معامله‌گران بازار سرمایه، فارغ از تداوم نوسان بازار پایه فرابورس، در حالی معاملاتی کم حجم را در اغلب نمادهای معاملاتی به نظاره نشستند که غلبه عرضه بر تقاضای سهام باعث شد تا عمده معاملات سهام در محدوده صفر تابلو بسته شود.
 
شاخص کل قیمت و بازده نقدی با افزایش ۴ واحدی به عدد ۸۰ هزار و ۲۹۳ واحد رسیده است، این درحالی است که شاخص کل هم وزن با کاهش ۴۰ واحدی به عدد ۱۷ هزار و ۴۳۴ واحد رسیده است.
 
معاملات بازار سهام، در نماد معاملاتی سه شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند با ۱۱ واحد، سرمایه گذاری غدیر و سرمایه گذاری سایپا هر یک با ۸ واحد و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس با ۱۷ واحد کاهش بیشترین تاثیرمنفی را بر محاسبه شاخص کل بورس به نام خود ثبت کردند.
 
ارزش کل معاملات بازار سرمایه، به بیش از ۱۰۷ میلیارد تومان رسید که ناشی از دست به دست شدن ۴۳۱ میلیون و ۹۱۹ هزار سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۳۶ هزار و ۵۰۳ نوبت داد و ستد شده است.
 
بازار سهام، بازاری کم حجم و بی رونق بوده است که فقط برای حاضران در بازار بدهی توجیه داشته است.
 
*** در آخرین روز کاری بازار سرمایه، معامله گران بازار سرمایه، در ادامه رکود حاکم بر معاملات این بازار درحالی شاهد درجازدن نماگرهای  بورس بودند که وقوع حادثه تروریستی درتهران باعث شد تا بر فشار فروش سهام با پرتعدادشدن عرضه کنندگان شوک زده افزوده شوند.
 
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بازار سرمایه، با کاهش ۵۳۵ واحدی به عدد ۷۹ هزار و ۷۵۸ واحد رسیده است، این درحالی است که شاخص کل هم وزن با کاهش ۲۰۴ واحدی به عدد ۱۷ هزار و ۲۳۰ واحد رسیده است.
 
معاملات سهام در نماد معاملاتی سه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۵۳ واحد، گروه مپنا با ۳۱ واحد و معدنی و صنعتی گلگهر با ۲۴ واحد کاهش بیشترین تاثیرمنفی را بر محاسبه شاخص کل بورس به نام خود ثبت کردند.
 
ارزش کل معاملات بازار سرمایه، به بیش از ۱۶۲ میلیارد تومان رسید که این امر ناشی از دست به دست شدن ۶۵۱ میلیون و ۳۲۸ هزار سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۵۰ هزار و ۳۳۵ نوبت داد و ستد شده است.
 
 بازار سهام، در حالی با روندی رکودی به کار خود در هفته جاری پایان داد که به نظر می‌رسد، در هفته آینده با معاملاتی متعادل و بازگشت به جریان عادی معاملات همراه باشد، بازاری که این روز‌ها نیازمند ترکیدن نقدینگی در تالار شیشه‌ای است.