به گزارش پارس به نقل از مهر، صبح امروز جمعی از متقاضیان مسکن مهر پردیس که برای تحویل واحدهای ۱۲۲ متری به شرکت عمران پردیس مراجعه کرده بودند، در کمال ناباوری به آنها واحدهای ۹۰ متری و ۱۰۵ متری معرفی شد که اعتراض شدید آنها را به دنبال داشت.

براین اساس، شرکت عمران شهر جدید پردیس چندی پیش با پیامک، مالکان این واحدها را دعوت می کند که برای صبح امروز در پردیس حاضر شوند و واحدهای خود را تحویل بگیرند. مطابق با قراردادی که این متقاضیان با شرکت عمران پردیس داشتند قرار بود که آپارتمانهای ۱۲۵ مترمربعی در فاز ۸ شهر پردیس در منطقه دره بهشت به آنها واگذار شود.

اما این متقاضیان در هنگام انتخاب و تحویل واحدها متوجه می شوند که متراژ آنها ۹۰ متری یا ۱۰۵ متری است با وجودی که از این متقاضیان آورده واحدهای ۱۲۲ متری گرفته شد و تاکنون ۷۰ درصد پول واحدها را هم پرداخت کرده اند.

یکی از این متقاضیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: از امروز ساعت ۶ صبح در این محل حاضر شدیم اما مسئولان تا ساعت ۱۰ صبح ما را معطل نگه داشتند و وقتی هم که برای تحویل واحدها آمدند، متوجه شدیم که متراژ واحدها کمتر از قرارداد و آورده ای است که پرداخت کرده ایم.

وی افزود: ما جزو اولین متقاضیان مسکن مهر در پردیس بودیم؛ به همین جهت هم آپارتمان هایی با متراژهای بالا را انتخاب کردیم اما الان می بینیم که آن واحدها را به ما تحویل ندادند. به گفته این متقاضی، تاکنون پاسخ مشخصی به آنها داده نشده است و متقاضیان هم از تحویل واحدها خودداری کردند.

متقاضیان باید ۹ ماه صبر کنند

این در حالی است که یک مقام مسئول در شرکت عمران شهر پردیس در گفتگو با مهر اعلام کرد: در قرارداد مسکن مهر چند گزینه وجود دارد که متقاضیان در این پروژه، واحدهای سه خوابه را درخواست کردند اما در حال حاضر این واحدها آماده تحویل نیست.

وی افزود: هم اکنون تنها این واحدها آماده تحویل است، ضمن آنکه برخی از متقاضیان در پروژه کوزو ثبت نام کردند در حالی که این پروژه واحدهای بیشتر از ۸۵ مترمربع ندارد اما به دلیل اینکه در ابتدا گزینه بزرگترین واحد را درج کردند، تصورشان این بود که آپارتمانها سه خوابه است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: این متقاضیان می توانند تا ۹ ماه دیگر صبر کنند تا واحدهای بزرگتر آماده شود، ضمن آنکه به تعداد همه متقاضیان واحدهای سه خوابه وجود ندارد.