مهدی یوسف خانی در خصوص وضعیت قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته اظهار کرد: قیمت‌ مرغ نسبت به اواخر هفته گذشته ثابت بوده و هرکیلو با قیمت 6 هزار و 750 تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

 
وی افزود: درحال حاضر بازار تقاضا برای خرید مرغ کساد است و با گران شدن گوشت قرمز نیز تقاضا در این بازار افزایش پیدا نکرده است.
 
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با بیان اینکه مردم در خرید مواد غذایی صرفه جویی می‌کنند گفت: انتظار می‌رفت با افزایش قیمت گوشت قرمز تقاضا برای خرید گوشت مرغ و ماهی افزایش یابد که این امر در بازار تاثیرگذار نبود و کاهش تقاضا در بازار انواع گوشت وجود دارد.
 
یوسف خانی در ادامه با بیان این مطلب که بیماری آنفولانزا فوق حاد پرندگان در بازار تخم‌مرغ تاثیرگذار بوده است، خاطرنشان کرد: این بیماری باعث مرگ تعداد زیادی از مرغ‌های تخم‌گذار شده و کاهش تولید تخم مرغ قیمت آن را بالا برده است.
 
وی افزود: درحال حاضر هر کیلو تخم مرغ با قیمت 5 هزار و 300 تومان در واحدهای صنفی به فروش می‌رسد که هرشانه تخم مرغ قیمتی حدود 10 هزار و 600 تومان دارد.
 
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به میزان عرضه و تقاضا در بازار مرغ، گفت: خوشبختانه مردم با درست مصرف کردن موادغذایی پرمصرف از جمله انواع گوشت باعث ثبات در قیمت‌ها می‌شوند و با فرهنگ سازی در روزهای پر تقاضا این روال ادامه خواهد داشت.