در اطلاعیه جدید این بانک خطاب به سپرده‌گذاران تعاونی منحله میزان آمده است: بحمدا.. با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی کلیه دست‌اندرکاران تاکنون وجوه مربوط به اکثریت سپرده‌گذاران در بانک صادرات ایران واریز و موفق به دریافت سپرده خود شده‌اند.

با عنایت به رهنمود‌های استاندار محترم خراسان رضوی، نظارت دولت و ریاست کل بانک مرکزی و بر اساس تدابیر اتخاذ شده در هیات مدیره بانک، اگرچه ارزیابی و انتقال دارایی‌های ثابت و اعتباری تعاونی منحله میزان به طور کامل انجام نشده و با مشکلات و موانع زیادی روبرو بوده و به کندی صورت می‌گیرد، معذالک به منظور مساعدت به سپرده‌گذاران مقرر شد وجه سپرده‌های تا مبلغ 700 میلیون ریال پرداخت گردد که مراتب از روز چهارشنبه مورخ 95/10/1 به شرح جدول آتی اجرائی خواهد شد.

بنابراین سپرده‌گذاران محترم بر اساس آخرین شماره کد ملی به شرح ذیل و با در دست داشتن اسناد و مدارکی که دلالت بر سپرده‌گذار بودن ایشان در تعاونی منحله میزان دارد و مورد تائید هیات محترم تصفیه مذکور می‌باشد و قبلا در بانک صادرات ایران افتتاح حساب نموده‌اند، می‌توانند به شعب این بانک مراجعه و وجه سپرده خود را دریافت نموده و یا بعنوان سپرده‌گذار در بانک صادرات ایران باقی بمانند که در این صورت از شرایط مناسب ایجاد شده برخوردار خواهند شد.

امید است با اهتمام، همکاری و مساعدت همه دستگاه‌های اجرایی، در چارچوب تفاهم‌نامه فیمابین این بانک و بانک مرکزی و هیئت تصفیه تعاونی منحله میزان، فرآیند ارزیابی و انتقال دارایی‌ها به بانک صادرات ایران سرعت و شتاب بیشتری گرفته تا امکان تعیین تکلیف سایر سپرده‌ها فراهم گردد.