به گزارش پارس ، به نقل ازدانا، عزت الله یوسفیان ملا مصوبات جلسه عصر چهارشنبه کمیسیون تلفیق گفت: در این جلسه بحثهای پراکنده و پیشنهاد اعضا مطرح شد که اغلب آنها رد شد و بخش درآمدی بودجه تقریباً به پایان رسید.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۲ مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با بیان اینکه جلسه بعدی صبح شنبه برگزار می شود، گفت: با توجه به دستور هیئت رئیسه مبنی بر عدم تمدید مهلت بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق جلسات این کمیسیون با وجود تعطیلی صحن مجلس، هفته آینده برگزار می شود.

وی در مورد تجدید رای درآمد هدفمندی یارانه ها گفت: هیچ تجدیدی در رای انجام نشد و درآمد هدفمندی همان رقم حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان برای سال ۹۲ باقی ماند.

یوسفیان ادامه داد: دولت سال گذشته از محل اجرای هدفمندی یارانه ها تنها توانست بین ۲۳ تا ۲۸ هزار تومان به ازای هر نفر درآمد کسب کند، در حالی که ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان پرداخت می کرد، یعنی مابه التفاوت این رقم را از جای دیگری می پرداخت.

این نماینده مجلس گفت: به همین منظور رقم مصوب کمیسیون تلفیق به پرداخت مستقیم اختصاص پیدا می کند، تا دولت از جای دیگری آن را تامین نکند و در صورت امکان، مبلغ جزئی هم از سهم صنعت پرداخت شود.

وی گفت: بر این اساس قیمت بنزین باید به رقمی حدود ۸۵۰ تومان و گازوئیل به ۲۵۰ تومان برسد، تا رقم مصوب کمیسیون تأمین شود.

یوسفیان با بیان اینکه تصویب این رقم به معنای تکمیل فاز اول هدفمندی یارانه ها است، گفت: انجام این کار در ۶ ماه دوم امسال و منوط به نظر رئیس جمهور آینده است.