به گزارش پارس ، غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با فارس با اشاره به محل درآمد دولت از هدفمندی یارانه ها اظهار داشت: در جلسه ای که با حضور محمدرضا فرزین دبیر ستاد هدفمندی یارانه ها برگزار شد، پیشنهاد دولت رقم ۱۰۸ هزار میلیارد تومان بود که بتواند با افزایش حامل های انرژی برای تأمین منبع یارانه ها، درآمد کسب کند که مجلس این پیشنهاد را رد کرد.

وی با بیان اینکه مجلس مخالف این مسئله است که حامل های انرژی به شدت افزایش یابد، افزود: مجلس از مجموع درآمد ۵۰ هزار میلیارد تومانی دولت برای افزایش حامل های انرژی، تنها حدود ۳۸ هزار میلیارد تومان را تصویب کرد.

سخنگوی کمیسیون بودجه مجلس خاطرنشان کرد: این بدان معناست که در سال ۱۳۹۲ کمترین افزایش قیمت در حامل های انرژی صورت می گیرد و جزئیات آن نیز به عهده دولت است.

کاتب تصریح کرد: مجلس پیشنهاد های لازم در خصوص افزایش ۳ حامل انرژی در بخش بنزین، گاز و گازوئیل که بیشترین ارتباط با بخش تولید را دارد، به دولت ارائه داده و امیدواریم که دولت در سال ۱۳۹۲ به هیچ عنوان افزایش قیمت در این بخش نداشته و تولید کنندگان شرایط خوبی را داشته باشند.