عیسی منصوری، معاون اشتغال وزیر تعاون با حضور در نشست تخصصی صنعت توسعه اشتغال در صنعت پوشاک که با حضور تعدادی از تولید کنندگان اصلی صنعت پوشاک و کارشناس بین المللی پوشاک از سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) در وزارت کار برگزار شد با بیان اینکه دولت برنامه های متعددی برای اشتغال در کشور دارد  گفت: برنامه هایی که برای اشتغال داریم با مشارکت بخش خصوصی انجام خواهد شد.

 وی با بیان اینکه صنعت پوشاک از جمله صنایعی است که در دوران رکود به کار خود ادامه داد افزود: اشتغال در سایه توسعه اقتصادی نیاز به توجه ویژه دارد. در اجرای طرح تکاپو برای صنعت پوشاک، از تجارب بین المللی و بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال بهره می گیریم.

منصوری با اشاره به اینکه بنگلادش به عنوان دومین صادر کننده پوشاک در جهان است گفت: در حوزه صنعت پوشاک باید به سیاست های کلان و اختصاصی این رشته و توسعه ظرفیت های آن توجه کرد.

وی بیان کرد:سیاست‌های کلان رشته پوشاک، توسعه ظرفیت پوشاک دو سیاست در حوزه صنعت پوشاک است.قصد داریم با توجه به این دو سیاست ظرفیت‌های داخلی را توسعه دهیم صنعت پوشاک یکی از رشته هایی است که قصد داریم به صورت خاص در آن مسائل رادنبال کنیم که می‌تواند اشتغال پایدار را به دنبال داشته باشد.