به گزارش پارس به نقل از (ایسنا) ، در سطح شهر بادمجان با قیمت های متفاوت تری از آنچه که اعلام شده به فروش می رسد. این در حالی است که طبق اعلام مسوولان بازار میوه، بادمجان در میادین کیلویی ۶۰۰ تا ۷۰۰ تومان قیمت داشته و میوه فروشی ها باید آن را ۹۰۰ تا هزار تومان به فروش برسانند. اکنون قیمت بادمجان در میوه فروشی های سطح شهر بر پایه ۲۰۰۰ تا ۲۳۰۰ تومان به فروش می رسد.

حسین مهاجران، رئیس اتحادیه میوه و سبزی فروشان در این باره به ایسنا گفت: قیمت بادمجان گلخانه ای در میادین کیلویی ۱۶۰۰ تا ۲۸۰۰ تومان و بادمجان بندرعباس کیلویی ۶۰۰ تا ۸۰۰ تومان است.

وی ادامه داد: بادمجان گلخانه ای بار جدید است از این رو قیمت آن نسبت به دیگر بادمجان ها گران تر است.

اظهارات مهاجران در حالی است که اگر این بادمجان با قیمت ۱۸۰۰ تومان توسط میوه فروشان از میادین خریداری شود و طبق تعرفه حاشیه سود در نظر گرفته شود در سطح شهر باید حداکثر به قیمت ۲۳۵۰ به فروش رسد که این قیمت با قیمت بامجان بمی که از چند روز پیش در میوه فروشی های سطح شهر عرضه شده برابری می کند که جای تعجب دارد، زیرا بادمجان گلخانه ای به تازگی وارد میادین شده و به تازگی در سطح شهر عرضه شده است، بنابراین فروش بادمجان بمی به قیمت گلخانه ای از مصادیق بارز گران فروشی به حساب می آید.

به گفته مهاجران، بادمجان گلخانه ای بار جدید و بسیار با کیفیت است، پس چگونه بادمجان نه چندان با کیفیت فعلی مغازه داران که همان بادمجان بندرعباسی است با قیمت بادمجان گلخانه ای یعنی کیلویی ۲۰۰۰ تا ۲۳۵۰ تومان به فروش می رسد؟ !