تفاهم نامه همکاری بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و دانشگاه آموزش و فناوری جمهوری کره جنوبی منعقد شد. این تفاهم نامه در راستای توسعه همکاری های بین المللی و تبادل پژوهش های آموزشی در زمینه آموزش های فنی و حرفه ای بر اساس برابری و منافع دو جانبه منعقد شد.

در تفاهم نامه مذکور به تقویت همکاری و تبادل تجارب آموزشی و تحقیقاتی دو طرف در زمینه آموزش های فنی و حرفه ای تأکید شده است. تبادل مواد پژوهشی و اطلاعاتی در زمینه آموزش های فنی و حرفه ای، میزبانی دیدارهای آموزشی اعضای هیأت علمی پژوهشگران و متخصصان در زمینه آموزش های فنی و حرفه ای، انجام برنامه های آموزشی همکاری از طریق سازمان ها مانند پروژه تدریس مربی، برنامه آموزش مربیان و سایر برنامه های آکادمیک مرتبط، برگزاری کنفرانسذهای بین المللی مشترک، انجام پروژه های پژوهشی مشترک و مشارکت در سایر فعالیتذها برای بهبود درک و همکاری دو جانبه در حوزه آموزشذهای فنی و حرفه ای از جمله اهداف انعقاد تفاهم نامه مذکور است.

دو طرف باید در راستای اجرای تفاهم نامه مذکور فرصت تجربه در بخش های مختلف فنی و حرفه ای را به یکدیگر اختصاص دهند. کمیته مشترکی از دو طرف در راستای اجرای تفاهم نامه مذکور برای انجام وظایف؛ پیگیری اجرای تفاهم نامه، ارائه متمم های پیشنهادی بر حسب ضرورت و تشکیل جلسه طبق درخواست دو طرف برای پیشنهاد راه حل هایی برای رفع مشکلاتی که در روند اجرای تفاهم نامه کارگرها تشکیل خواهد شد.

همچنین دو طرف باید تفاهم نامه را مطابق با قوانین و مقررات کشورهای متبوع اجرا نمایند و تفاهم نامه مذکور پس از امضای دو طرف اجرایی می شود. اضافه کردن متمم به تفاهم نامه بر اساس رضایت دو طرف خواهد بود و تا سه سال از زمان امضا اجرایی و پس از آن تا سه سال دیگر تمدید خواهد شد، مگر اینکه به صورت مکتوب انحلال آن از سوی یکی از دو طرف اعلام شود.