در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران-کرج محدوده پل کلاک، و همچنین در آزادراه قزوین-کرج، محدوده ساسانی به صورت سنگین و در مابقی محورهای اصلی کشور تردد به صورت عادی و روان در جریان است.

 

همچنین محورهای شوش – دزفول  و  رامهرمز – بهبهان که به علت بارش شدید باران مسدود شده بود بازگشایی گردید.

 

اما در برخی از محورهای استان چهارمحال و بختیاری بارش باران و برف و در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، سمنان، کردستان و گلستان بارش پراکنده باران را شاهد هستیم.

 

همچنین زمان سفر آزاد راه های تهران- قم محدوده عوارضی تهران تا قم با 3 در صد افزایش به 65 دقیقه رسیده است که این زمان در مسیر بازگشت 64 دقیقه می باشد و متوسط سرعت در این محورها به ترتیب 106 و 109 کیلومتر در ساعت است. 

 

 در محور تهران-ساوه  زمان سفر با یک درصد افزایش به 64 دقیقه و در مسیر بازگشت نیز با یک درصد افزایش به 66 دقیقه رسیده است که متوسط سرعت در این مسیر به ترتیب 102 و 99 کیلومتر در ساعت می باشد.

 

زمان سفر  در محور تهران - نظر آباد محدوده عوارضی قدیم تا پل نظر آباد با سه درصد افزایش به 65 دقیقه و در مسیر بازگشت با 11 درصد افزایش به 53 دقیقه رسیده است که متوسط سرعت در این محور ها به ترتیب 78 و 76 کیلومتر در ساعت می باشد.

 

زمان سفر در محور تهران-ساری(فیروزکوه) با هفت درصد افزایش به 207 دقیقه و در مسیر بازگشت نیز با 7 درصد افزایش به 211 دقیقه رسیده است که  متوسط سرعت در این محور ها به ترتیب به 71 و 70 کیلومتر در ساعت می رسد.

 

 همچنین در محور تهران-ساری(هراز) زمان سفر با سه درصد افزایش به 219 دقیقه و در مسیر بازگشت نیز با سه درصد افزایش به 209 دقیقه رسیده است و متوسط سرعت در این محور ها به ترتیب 62 و 66 کیلومتر درساعت  است  که بر اساس برای تردد از تهران به ساری و بلعکس از جاده فیروزکوه توصیه می گردد.

 

در محور تهران-آمل(هراز) زمان سفر با شش درصد افزایش به 167 دقیقه و در مسیر بازگشت با پنج درصد افزایش به 157 دقیقه می رسد که متوسط سرعت در این محور ها به ترتیب 59 و 62 کیلومتر در ساعت می باشد.

 

زمان سفر محور تهران کرج در محدوده پل ماهدشت با 75 درصد افزایش به 24 دقیقه و در مسیر بازگشت نیز با 61درصد افزایش به 21 دقیقه رسیده است که متوسط سرعت در این محور ها به ترتیب 59 و 66 کیلومتر در ساعت می باشد.