به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران،حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی درخصوص قیمت میوه اظهار داشت: قیمت پیاز به سبب سرما، برف و یخبندان و نگهداری سخت آن از سوی کشاورزان از هفته گذشته با افزایش قیمت ها مواجه بوده به طوری که اکنون به دو هزار و 600 تومان رسیده است.

 
وی افزود: قیمت هر کیلو سیب زمینی از 600 الی 1050 تومان ،گوجه فرنگی در جه یک، هزار و 500 الی دو هزار تومان ، درجه دو،700 الی هزار و 500 تومان، خیار هزار الی دو هزا رو 500 تومان ، پرتغال تامسون هزار و 500 الی سه هزار تومان ، نارنگی بندری شش الی هشت هزار تومان است .
 
مهاجران بااشاره به قاچاق میوه یادآور شد: باتوجه به ممنوعیت واردات مرکبات به کشور متاسفانه شاهد ورود برخی میوه های قاچاق همچون انگور شیلی ، لیمو ترش پاکستان،پرتغال مصری و نارنگی پاکستانی به کشور هستیم اما به سبب بالا بودن قیمت میوه های قاچاق نسبت به میوه داخلی و همچنین افزایش کیفیت میوه در داخل، بازار میوه های قاچاق با استقبال مصرف کنندگان مواجه نشده است.
 
رئیس اتحادیه میوه وسبزی تصریح کرد: در واقع ما معتقدیم تولید کشور، پاسخگوی نیاز داخل است و به همین خاطر لازم است با نظارت های دقیق جلوی قاچاق گرفته شود.