به گزارش پارس به نقل از ایرنا، این نمایشگاه که با حضور 195 شرکت داخلی و خارجی به مدت چهار روز در مرکز دایمی نمایشگاه های بین المللی کیش برپا بود پنجشنبه شب ساعت 22 بکار خود پایان داد.

در این نمایشگاه آخرین فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری و سرمایه پذیری و دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب و برق و انرژی های نو به بازدید کنندگان ارائه شد.

همچنین فعالان و صاحب نظران حوزه در این نمایشگاه به تبادل نظر و اطلاعات پرداختند و شرکتهای داخلی و بین المللی محصولات، قابلیت های فنی و نوآوری های خود را به بازدیدکنندگان عرضه کردند.

معرفی ظرفیت های بالقوه و بالفعل در کشور در زمینه تولید، بازرگانی و خدمات مربوط به صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، آب و برق مشتمل بر تولید، بازرگانی وخدمات محصول، ماشین آلات و تجهیزات وابسته و مواد اولیه ،شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود در این صنایع و تلاش در جهت جلب حمایت سازمان های دولتی ذی ربط از دست اندرکاران صنایع مذکور، ایجاد بسترهای مناسب به منظور تشویق افراد یا واحدهای سرمایه گذار برای سرمایه گذاری وبهره گیری مناسب از ظرفیت های موجود از جمله اهداف برگزاری این رویداد اقتصادی بود.

برگزاری چند نشست تخصصی با رویکرد سرمایه گذاری و سرمایه پذیری از برنامه های جنبی این رویداد اقتصادی بود.