به گزارش پارس؛به نقل از تسنیموزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای حمایت از شبکه‌های اجتماعی داخلی، تشویق و ترغیب مردم به استفاده از بسترهای امن ارتباطی داخل کشور، حدود یک سال گذشته در چهار شبکه اجتماعی کلوب، تبیان، آپارات و زیگور عضویت یافت تا از این طریق با مردم ارتباط بیشتری داشته باشد.

بعد از گذشت این مدت زمان و استقبال کاربران فضای مجازی از اهمیت دادن محمود واعظی به بسترهای ارتباطی، فعالیت‌های وی گسترده‌تر شد و به شبکه‌هایی نظیر لنزور و اینستاگرام که درگیر فیلترینگ هوشمند و گاها با اختلالاتی مواجه است، رسید.

دفتر روابط عمومی وزارت ارتباطات نیز با مؤثر دیدن این نوع روابط، به تقلید از این الگو پرداخت و صفحات رسمی را در شبکه‌های کلوب، تبیان، آپارات، بیسفون، لنزور، اینستاگرام، تلگرام و فناورانه ایجاد کرد.

پیش از این با توجه به استقبال مردمی، سایت وزارت ارتباطات در قالب باکسی ویژه به معرفی "صفحات اجتماعی وزیر ارتباطات" پرداخت و لینک صفحات مربوط به وی را در قالب لینکی در سایت این وزارتخانه جمع‌آوری کرد.

اکنون لینک‌های این باکس از دسترس خارج شده و هنگامیکه روی بخش "صفحات اجتماعی وزیر" در سایت وزارت ارتباطات می‌رویم، با پیام زیر روبرو می‌شویم:

انتهای پیام/