به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه ای به استقبال خوب مردم از طرح جدید دولت در خرید اقساطی خودرو با تسهیلات حداکثر 25 میلیون تومانی اشاره و اعلام کرد که در 2 روز آغاز این طرح بیش از 40 هزار متقاضی ثبت کردند.

در اطلاعیه وزارت صنعت، معدن و تجارت آمده است: براساس گزارش ها، تا عصر امروز(سه شنبه ) در گروه صنعتی ایران خودرو بیش از 20 هزار خودرو ثبت نام شده است که 40 در صد آن پژو 405، نزدیک به 30 درصد سمند و بقیه پژو پارس، ال 90 و پژو206 و دنا بوده است.

 
همچنین در گروه خودروسازی سایپا نیز بیش از 19 هزار خودرو ثبت نام شده که 70 درصد آن متعلق به پراید و تیبا و بقیه خودرهای ال90 و وانت زامیاد برلیان بوده است. 
 
در این اطلاعیه تصریح شده که تلاش برخی رسانه ها برای ایجاد یاس و ناامیدی و القای برخی ابهامات، راه به جای نخواهد برد و مردم فهیم کشور به خوبی رفتارهای مغرضانه سیاسی را تشخیص خواهند داد و براساس منافع کشور تصمیم خواهند گرفت.
 
وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین اعلام کرده که استقبال گسترده مردم از این طرح، موجب دلگرمی دست اندرکاران و کارگران زحمت کش صنعت خواهد شد.