به گزارش پارس به نقل از فارس، علی ربیعی بعداز ظهر امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از مرکز توانبخشی و آموزشی معلولین جسمی، حرکتی نشاط شهرستان علی‌آباد کتول، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با درک اینکه در چه شرایط تاریخی قرار داریم و چه مشکلاتی پیش رو است، پا به عرصه گذاشته و در فهم مسائل با شما مشترک است.

وی تصریح کرد: اولین گام در تصمیم‌گیری این است که به هم دروغ نگوییم و غیرواقعی جلو نرویم و با درک شرایط برای توسعه کشور گام‌های ارزشمند برداریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه شأن استان گلستان بیش از این است، گفت: به‌طور کلی حق ایرانیان بیش‌تر از این است و ما در جایگاهی که باید با توجه به مشکلاتی که داشته‌ایم قرار نگرفته‌ایم.

ربیعی تصریح کرد: با سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پشتوانه مردم، عزت بین‌المللی محقق شده و امید داریم در بحث اقتصادی و اجتماعی نیز به این مسئله برسیم.

وی با اشاره به اینکه وضع اقتصادی کشور را تثبیت کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته وضعیت اقتصادی بسیار نامطلوب بوده که امروز توانستیم از این وضعیت عبور کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رشد 5 درصدی در برنامه سال 94 خبر داد و افزود: در بخش سلامت اقدامات خوبی انجام شده و سازمان‌های بیمه‌گر در این مسئله رو به جلو در حرکت هستند و امیدواریم در بحث‌های حمایتی بتوانیم به این توفیقات دست یابیم.

ربیعی درخصوص پروژه‌های شهرستان علی‌آباد متذکر شد: شعبه تأمین اجتماعی فاض‌آباد، ارتقاء درمانگاه تخصصی علی‌آباد و مسائلی که وعده داده شده را برای این شهرستان انجام خواهیم داد.

وی ابراز داشت: مسائل اشتغال در گلستان دارای محرومیت مضاعف است که با طرح‌ها و برنامه‌های خاصی که داریم به دنبال این رفع این محرومیت‌ها هستیم و با سرمایه‌گذاری لازم تا جایی که بتوانیم اقدامات مورد نیاز را انجام می‌دهیم.