به گزارش پارس به نقل از فارس، مصطفی خان‌کرمی عصر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه خودرو در نمایشگاه فرش گیلان با اشاره به برنامه‌ریزی امسال ایران خودرو برای عرضه گسترده محصولات در نمایشگاه به خبرنگار فارس اظهار کرد: حضور ایران خودرو در نمایشگاه گیلان برای عرضه محصولات روز خود با شرایط ویژه است.

وی به طراحی نمایندگی‌های ایران خودرو برای ارائه محصولات جدید در نمایشگاه مذکور اشاره کرد و گفت: تخفیفات یک‌میلیون تومانی و 800 هزار تومانی بین گروه‌های مختلف از جمله‌ برنامه‌های ایران خودرو در نمایشگاه خودروی گیلان است.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اشاره به جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای، تصریح کرد: شرایط تولید خودرو در گذشته بسیار سخت بوده و جمع‌بندی هسته‌ای وضعیت جدیدی را در این صنعت موجب شده است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران جدیدی پس از جمع‌بندی توافق هسته‌ای برای تولید مشترک خودرو با شرکت‌های خودروساز داخلی به ایران ورود کرده‌اند، از مذاکره تیم ارشد ایران خودرو با شرکت‌های تجاری بزرگ اروپایی در زمینه تولید خودرو خبر داد.

خان‌کرمی گفت: اکنون تیم ارشد ایران خودرو در حال مذاکره با چند شرکت بزرگ تجاری اروپایی برای سرمایه‌گذاری مشترک در زمینه تولید خودرو نه تنها مونتاژ بلکه با کیفیت است.

وی افزود: این مذاکرات در راستای تولید خودرو در داخل کشور با استفاده از دانش آنها برای ارتقای صنعت خودرو در کشور انجام می‌شود.

این مسئول با اشاره به انتظار مردم از آثار مثبت جمع‌بندی توافق هسته‌ای بر صنعت خودرو، ادامه داد: امسال ایران خودرو برنامه‌های خود را در راستای بهبود و ارتقای کیفیت محصولات ایران خودرو هدف‌گذاری کرده است.

به گفته وی، این هدف‌گذاری‌ها در تولید محصولات به گونه‌ای است که دیگر مصرف‌کنندگان با مصرف زیر 10 هزار کیلومتر به تعمیرگاه‌ها مراجعه نکنند.

خان‌کرمی یادآور شد: ایران خودرو با بهره‌گیری از روش‌های متنوع فروش همواره پاسخگوی نیازهای مشتریان خواهد بود.

به گزارش فارس، تیم ارشد ایران خودرو پس از انجام جمع‌بندی هسته‌ای در حال مذاکره با شرکت‌های بنز، فولکس واگون، رنو و ... برای تولید خودروهای با کیفیت بالا در داخل کشور است.