به گزارش پارس به نقل از رای نیوز ایتالیا، تعداد زیادی از شهروندان آتن پایتخت یونان به بانک ها هجوم برده اند تا پول های خود را پس بگیرند. 
در همین زمینه، یک شهروند ساکن در آتن گفت: من فکر نمی کنم بانک ها بسته و تعطیل شود. من فکر می کنم این فضای ترس و وحشت بطور عمدی توسط طلبکارهای بین المللی ایجاد شده است تا بتوانند در نهایت دولت (یونان) را مجبور به دستیابی به یک توافق کنند. یک شیوه ای برای وارد آوردن فشار است. 
یک شهروند دیگر یونانی گفت: ما در اینجا هر روز در ترس زندگی می کنیم. ما برای هفته آتی نگران هستیم. بویژه از اجلاس سران در روز یکشنبه آتی، که اگر نتیجه بخش نباشد، ترس داریم. ما نگران بسته شدن و تعطیلی بانک ها هستیم. این اقدام می تواند بزودی اتفاق بیافتد. بطور یقین، لازم نیست مردم را وحشت زده کرد. 
در همین زمینه، یک شهروند دیگر ساکن آتن گفت: زندگی همه تغییر کرده است. زندگی برای همه (ساکنان در) اروپا تغییر کرده است. اگر چیزی برای خوردن نداشته باشیم، چه کاری باید انجام دهیم. آیا ما باید به دولت پول دهیم؟ اما کدام پول؟ کار و اشتغال کجاست؟ اینجا را مشاهده کنید: پر از تاکسی هایی است که منتظر هستند. برای چند یورو در صف انتظار بسر می برند؟ برای سه یورو! 
افراد سیاست مدار (یونان) به اینجا نمی آیند. آنها فقط به اعداد و ارقام نگاه می کنند. اما ما انسان هستیم. نه اعداد و ارقام.