به گزارش پارس به نفل از پایگاه خبری پلیس، جعفر علی‌زاده از شناسایی محل دپو فرآورده‌های نفتی قاچاق و کشف 120 هزار لیتر گازوئیل خبر داد.

وی با اعلام این خبر اظهار کرد: مأموران کلانتری 15 منجیل‌آباد در پی فعالیت‌های اطلاعاتی در خصوص قاچاق فرآورده‌های نفتی اخبار و اطلاعاتی از قاچاق سوخت در روستای حصارمهتر به‌دست آورده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داده و موفق به شناسایی محل دپو و تغلیظ گازوئیل شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم افزود: مأموران انتظامی با تشکیل گروه عملیاتی و هماهنگی قضایی به‌همراه نماینده شرکت نفت وارد کارگاه شده و در عملیاتی ویژه، 2 نفر را در حال دپو فرآورده‌های نفتی قاچاق دستگیر و جهت بازجویی به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی در بازرسی از این کارگاه موفق به کشف 6 تانکر با گنجایش 30 تا 50 هزار لیتر گازوئیل شدند که تانکرها از طریق لوله‌کشی به همدیگر متصل بوده و مخزنی نیز برای خنکی‌کردن فرآوردهای نفتی وجود داشت.

علی‌زاده تصریح کرد: در این عملیات پلیس، 120 هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق کشف شد و متهمان دستگیرشده در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود اعتراف کرده و در ادامه اذعان داشتند قصد عرضه گازوئیل قاچاق کشف‌شده در بازار را داشتند که با هوشیاری مأموران موفق نشدند.

به گفته وی ارزش ریالی فرآورده‌های نفتی قاچاق کشف‌شده توسط گروه کارشناسی 960 میلیون ریال برآورد شده و متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.