به گزارش پارس به نقل از مهر، علی فاضلی در دومین همایش سراسری اتاق اصناف ایران، با تاکید بر ضرورت جلوگیری از رشد قیمتها به بهانه افزایش قیمت بنزین گفت: مجموعه اصناف کشور باید مراقب باشند تا هیچگونه افزایش در حقوق و دستمزد و قیمت کالاها مشاهده نشود.
 
رئیس اتاق اصناف ایران افزود: اینکه دولت باید در تصمیم گیری های خود با بخش خصوصی مشورت کند سخنی درست است اما اینکه بخواهیم بدون توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، دولت را تضعیف کنیم درست نیست و به طور قطع اصناف از آن حمایت نخواهد کرد.
 
وی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت، تصریح کرد: از وزیر صنعت، معدن و تجارت تقاضا داریم تا به کمیسیون های نظارتی دستور دهند تا پیشنهادات اصناف در مورد افزایش قیمت ها به ویژه در بخش خدمات را لحاظ کنند.
 
فاضلی با اشاره به حمایت های وزیر صنعت، معدن و تجارت از مجموعه اصناف کشور، گفت: برخی از دوستان بدنبال مسایل سیاسی پایان سال خود هستند که بار این مسایل را اصناف باید بدوش بکشند؛ در مورد مسائل مالیاتی نیز همگی بپذیریم که هیچ انقلابی در مسایل اقتصادی کشور در سال ۹۳ حادث نشده است.
 
رئیس اتاق اصناف ایران با تاکید بر ضرورت توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از بنگاههای کوچک و متوسط، گفت: در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت بیش از ۶۳۰ هزار بنگاه کوچک مشغول به کار هستند اما یک طرح حمایتی از این بنگاهها طی ۳۶ سال گذشته ارایه نشده است.