به گزارش پارس به نقل از تسنیم، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: اینکه فکر کنیم با مذاکره سیاسی مشکل اقتصادی کشور حل می‌شود خیال باطل است، مشکل اقتصادی کشور با تولید و اتکای به قدرت ملی حل می‌شود.


سردار غلامرضا جلالی در هشتمین یادواره سردار شهید جواد دل‌آذر و شهدای خیابان انقلاب که در مسجد باب الجنه این خیابان برگزار شد، اظهار داشت: اینکه امروز در این مراسم یاد شهید دل آذر فرمانده عملیات لشکر علی بن ابی طالب (ع) را گرامی می‌داریم که در علمیات والفجر 8 در فاو به شهادت رسیدند به نوعی تقویت قدرت نرم کشور است.

وی بیان کرد: اینکه می‌گویند شهدا مظهر و محور قدرت همه ملت ایران هستند، یعنی پاسداشت شهداء تقویت قدرت ملی است، اینکه دور هم جمع شویم و راجع به شهید، فرهنگ شهادت، نگاه و تفکر بسیجی صحبت کنیم شخص پرستی نیست، تقویت قدرت ملی و قدرت نرم کشور است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور تصریح کرد: احیای یاد شهدا تقویت فرهنگ شهادت و شهادت طلبی است، شهید جواد دل آذر یک جوان انقلابی و با انگیزه مبارزه بود، او هم در زمان انقلاب و هم در زمان دفاع مقدس مسئولیت پذیرفت و کار کرد، در آخر هم در عملیات سر نماز به شهادت رسید.

وی عنوان کرد: شهید دل آذر همواره مرگ را تمسخر می‌کرد، شوخی‌ها و سر حال بودن ایشان نشان دهنده این بود که ترسی از مردن نداشت، در خطوط اول جبهه شرکت می‌کرد و با جنگ و مردن بازی می‌کرد و مرگ را ترسانده بود.

جلالی خاطرنشان کرد: کشوری که رزمنده‌هایش بترسند و در داخل انواع و اقسام زره و تجهیزات ضد گلوله پنهان شوند نمی‌تواند عزت خود را حفظ کند، همه‌اش در حال ترسیدن است و نمی‌تواند از شر دشمن در امان بماند و حفظ شود.

وی تاکید کرد: کشوری که رزمندگانی مانند جواد دل آذر دارد باید افتخار کند، جواد دل آذر باید در بچه‌های بسیج امروز تکثیر شود، باید ویژگی‌ها، صراحت لهجه، شجاعت، درک عملیاتی، جان فشانی، ایثار، زیر آتش بودن و مقاومت کردن او را بچه‌های امروز یاد بگیرند.

رئیس پدافند غیر عامل کشور گفت: باید جواد دل آذرهای زیادی برای حفظ این مملکت داشته باشیم و برای دفاع از کشور از آن‌ها استفاده کنیم، اینکه فکر کنیم تهدید علیه کشور تمام شده است، یا با مذاکراه و غیره تمام می‌شود خیال خام است.

وی افزود: تا جمهوری اسلامی هست، تا رهبر معظم انقلاب به عنوان محور حاکمیت نرم هست، تا این تفکر اسلامی و انقلابی در کشور وجود دارد ما دشمن داریم و با توطئه رو به رو هستیم، دشمن فقط صحنه جنگ را تغییر می‌دهد، یک روز نظامی است، یک روز فتنه و براندازی و یک روز هم تحریم و اقتصادی است.

جلالی تاکید کرد: اینکه فکر کنیم با مذاکره سیاسی مشکل اقتصادی کشور حل می‌شود خیال باطل است، مشکل اقتصادی کشور با تولید و اتکای به قدرت ملی حل می‌شود.