به گزارش پارس، باران هاشم‌زهی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد: قیمت‌ ۳۰ پروژه را نهایی کرده‌ایم که مردم از نگرانی خارج شوند و نگویند هر روز یک قیمت جدید اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد:‌ بر اساس مفاد تفاهمنامه که پروژه‌ها نرخ اولیه‌ای داشته‌اند- مثلا در پروژه کیسیون- هر سال تورم اعلام شده بانک مرکزی به قیمت‌ها اضافه می‌شود، در واقع ما نگرانی مردم را برطرف کرده‌ایم و محاسبات را تدقیق و نهایی کرده‌ایم که نگرانی متقاضیان برای همیشه برطرف شود.

وی یادآور شد: یکبار برای همیشه محاسبات انجام شده و جریمه تاخیر در تحویل واحد در تعدیل قیمت به نفع مردم کسر شده و قیمت نهایی واحدهای یک، دو و سه خوابه در سایت شرکت عمران پرند بارگذاری شده است.

مدیرعامل شرکت عمران پرند با بیان این‌که قیمت‌های اعلام شده نهایی است، تاکید کرد: این قیمت‌ها بر اساس مفاد تفاهمنامه و تغییرات مشخصات فنی واحد محاسبات انجام شده است.

هاشم‌زهی خاطرنشان کرد: قیمت نهایی واحدهای مسکن مهر "پی‌ریزان صدرا پارسیان" نیز دقیقا محاسبه و در سایت شرکت عمران بارگذاری شده و الان موجود است.

وی همچنین با بیان این‌که تاخیر در تحویل به‌عنوان جریمه از سازندگان کسر شده است گفت: فکر می‌کنم تنها جایی در ایران هستیم که این کار-جریمه سازندگان بابت تاخیر در تحویل مسکن مهر- را به نفع مردم انجام داده‌ایم.