به گزارش پارس به نقل از فارس، افزایش نرخ دلار آمریکا و اونس جهانی طلا باعث شد تا قیمت انواع مسکوکات طلا در آخرین ساعات روز کاری امروز(چهارشنبه)رشد قابل ملاحظه ای پیدا کند.


رشد 4 تومانی نرخ دلار آمریکا به فاصله تنها چند ساعت مانده به پایان روز کاری امروز باعث شد تا روند رو به رشد قیمت انواع مسکوکات طلا که منتظر یک جرقه برای افزایش قیمت بود را کامل کند.

بنابراین گزارش، امروز نرخ دلار آمریکا به مرز 3417 تومان هم رسید و باعث تا تمام صرافان و متقاضیان ارز تصور کنند تا روند رو به رشد نرخ دلار آمریکا متوقف شده و همانند هفته گذشته قیمت ها کاهش می‌یابد اما تنها چند ساعت مانده به پایان روز کاری نرخ دلار آمریکا مجددا افزایش یافت و به 3421 توامان رسید.

قیمت سکه بهار آزادی که چند روزی بود به واسطه افت قیمت طلا در بازارهای جهانی نمی توانست افزایش یابد طی دیروز و امروز به دلیل رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی در کنار رشد نرخ دلار در بازار داخلی به یک باره به مرز 980 هزار تومان رسید. قیمتی که حدود دو ماه بود که منتظر آن بود.

امروز همچنین در بازار قیمت سکه بهار آزادی 980 هزار تومان،نیم سکه بهار آزادی 489 هزار و500 تومان و ربع سکه بهار آزادی 268 هزار و 500 تومان بود. هر اونس طلا نیز در بازارهای جهانی 1232 دلار بود.

نرخ دلار آمریکا نیز در لحظه تنظیم گزارش به 3421 تومان رسید.