رامین پاشایی فام تنها چند ماه پس از به دست گرفتن سکان مدیریت عاملی بانک کارآفرین گویا از این بانک خداحافظی کرده است .

به گزارش پارس به نقل از ایران و جهان ، رامین پاشایی فام که پس از پشت سر گذاشتن یک دوره سخت بیماری و به دست آوردن بهبودی نسبی، به عنوان مدیرعامل بانک کارآفرین منصوب شده بود تنها پس از چندماه سکانداری این بانک، ازسمت خود کناره گیری کرد.

پاشایی فام پیش از رفتن به بانک کارآفرین پیشنهاد معاونت وزیر امور اقتصادی را در اختیار داشت اما کار در یک بانک خصوصی را بر کار در وزارتخانه که اتفاقا دوست و همکار صمیمی اش سکاندار آن وزارتخانه بود ترجیح داد و به بانک کارآفرین رفت ولی این رفتن تنها چند ماه به طول انجامید و معاون سابق بانک مرکزی و مدیرعامل پیشین بانک سپه خیلی زود عطای کار در بانک کارآفرین را به لقایش بخشید.

این احتمال می رود که با خروج پاشایی فام از بانک کارآفرین، وی به دوست دیرینه خود یعنی وزیر اقتصاد بپیوندد و همان گونه که طیب نیا در ابتدای وزارتش در مراسم معارفه مدیرعامل بانک سپه وعده داده بود، به حلقه یاران نزدیک وزیر بپیوندد.

در حالی که خبر رفتن پاشایی فام امروز در فضای مجازی نقل شد در پی تماس ایران و جهان با دفتر ایشان این عدم حضور وی در بانک تائید شد . همچنین دفتر ایشان در بانک کارآفرین در پاسخ به این پرسش که عدم حضور ایشان در بانک به دلیل بیماری است پاسخ منفی داد .